Oehoe 58

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement van Vodafone en Ziggo - wanneer gaan de gratis extra's in?

Heb abbonment afgesloten reden 10 GB word 20gb + 5 euro korting,niet dus geen 5 euro geen 20 GBA maar 10 hoe nu ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Oehoe 58 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je ook Ziggo bezit?
Als dit het geval is dan moet je heel even geduld hebben. Vodafone en Ziggo gaan hun administratie controleren en als alles klopt, adres hetzelfde is, dan krijg je de dubbele data en die 5,- euro korting. Dit kan 1 tot 2 weken duren en dan komt het echt goed. Het staat niet op je contract omdat Vodafone je dan altijd deze aanbieding moet doen, ook als je eventueel zou stoppen bij Ziggo. Daarom staat het niet op je contract! Meer info over deze actie: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras
 

Heb je geen Ziggo, maar heb je bij het aanvragen wel aangegeven dat je Ziggo hebt, dan krijg je deze korting en dubbel data niet. Dan is de aanvraag niet goed omdat er verkeerde informatie is gegeven, tijdens het aanmelden. Is dit het geval, neem dan contact op met Vodafone klantenservice om te vragen hoe het met je contract zit en of je, als je dat dan zou willen, weer af kan (Je hebt 14 dagen bedenktijd). Maar dit laatste is alleen ter extra info, je zal zelf wel weten dat je alles goed hebt ingevuld. Bij twijfel, bel klantenservice.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Oehoe 58 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je ook Ziggo bezit?
Als dit het geval is dan moet je heel even geduld hebben. Vodafone en Ziggo gaan hun administratie controleren en als alles klopt, adres hetzelfde is, dan krijg je de dubbele data en die 5,- euro korting. Dit kan 1 tot 2 weken duren en dan komt het echt goed. Het staat niet op je contract omdat Vodafone je dan altijd deze aanbieding moet doen, ook als je eventueel zou stoppen bij Ziggo. Daarom staat het niet op je contract! Meer info over deze actie: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras
 

Heb je geen Ziggo, maar heb je bij het aanvragen wel aangegeven dat je Ziggo hebt, dan krijg je deze korting en dubbel data niet. Dan is de aanvraag niet goed omdat er verkeerde informatie is gegeven, tijdens het aanmelden. Is dit het geval, neem dan contact op met Vodafone klantenservice om te vragen hoe het met je contract zit en of je, als je dat dan zou willen, weer af kan (Je hebt 14 dagen bedenktijd). Maar dit laatste is alleen ter extra info, je zal zelf wel weten dat je alles goed hebt ingevuld. Bij twijfel, bel klantenservice.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @Oehoe 58 

Is de uitleg van Energieboy duidelijk? Of heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice? 

Oehoe 58
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duidelijk,wacht FF,bedankt

José Cassa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

26 september zou ik overstappen naar jullie maar ik heb nog steeds geen sms ontvangen dat ik de nieuwe simkaart kan gaan gebruiken. Gelukkig kan ik nog bellen via mijn oude provider, maar kunnen jullie dit zo snel mogelijk regelen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @José Cassa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Misschien, als je nog eens een vraag hebt, handiger om een eigen topic te openen. Een vraag bij een vraag is altijd erg lastig bij te houden. Maar nu je hier je vraag hebt geplaatst wil ik je vragen om bij je profielinstellingen alle gegevens in te vullen die medewerkers van Vodafone nodig hebben om met je mee te kijken wat er aan de hand is. 

Let op: vanaf maandag is er weer iemand van Vodafone om je vraag te bekijken en antwoord op te geven. Als jij alvast de info invult dan komt het goed. 

Oehoe 58
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles perfect geregeld,alleeninternet(Duitsland) waardeloos ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
José Cassa wrote:

26 september zou ik overstappen naar jullie maar ik heb nog steeds geen sms ontvangen dat ik de nieuwe simkaart kan gaan gebruiken. Gelukkig kan ik nog bellen via mijn oude provider, maar kunnen jullie dit zo snel mogelijk regelen?

Goedemorgen @José Cassa . 
Ik zou graag voor je nakijken wat de huidige stand van zaken is. Heb je van de oude provider ook een opzegbevestiging gekregen? Welke datum staat hier in? Graag zou ik dus voor je kijken wat ik hierover kan vinden, maar ik heb geen gegevens van je, dus ik weet niet wie je bent. Mocht je willen dat ik er voor je in duik, vul dan je profiel even aan met je gegevens :-). 

 

@Oehoe 58 . Fijn dat alles perfect geregeld is! Ik begrijp dat het internet in Duitsland niet goed werkt? Het kan natuurlijk zijn dat je in een gebied bent waar de dekking niet al te best is. reis je, in Duitsland, of ben je op 1 locatie? 

Oehoe 58
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Harz,Oost duitsland,Tsjechië Polen,turingenwald,soms kon ik niet bellen,dan heb je een probleem als je met pech staat

Grtz

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dat is zeker lastig. Wij hebben echter geen invloed op het bereik en het netwerk in het buitenland :-(. 

Hebben anderen hier ook last van, of hadden die op dezelfde plaatsen wel bereik? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic