Vraag

inloggen ziggo onmogelijk

  • 17 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 148 keer bekeken

Als ik wil inloggen op mijn Ziggo gaat het niet meer. Wachtwoord onjuist! Als ik dan een ww opvraag, krijg ik van Vodafone een mail dat ik mijn ww kan veranderen! Rara hoe kan dat?


7 reacties

Hoi @wil1944 

Dat schiet niet op!

Heb je my Vodafone gekoppeld staan aan Mijn Ziggo? Dan log je in met de zelfde gegevens als My Vodafone.

Mocht dat niet het geval zijn of je bent de gegevens vergeten, vul even de gegevens in je profiel in en geef een seintje. Dan kijk ik met je mee.

Hallo steven,

Volgens mij heb ik niets gekoppeld….

Ben ook geen wachtwoorden vergeten, want die heb ik in een textbestandje op mijn laptop opgeslagen.

Ik heb dus 2 wachtwoorden, een voor Vodafone en een voor Ziggo.  Als ik bij mijn Ziggo ga inloggen met het ww van Vodafone dan kom ik bij mijn Vodafone. Niet bij Ziggo dus.  Hoe kom ik nu bij mijnZiggo?

 

Mijn Ziggo kan ik vanuit hier niet regelen voor je. Hiervoor mag je een topic aanmaken bij de community van Ziggo. Kom je wel ingelogd in My Vodafone @wil1944?

Heb zojuist geprobeerd op de community van Ziggo te komen. Wat een drama. Ik kan niet inloggen bij ziggo, dus kom niet op dat forum. Ik moest maar een nieuw e-mail adres aanmaken volgens de site van Ziggo, omdat ik al een account heb. Dus, zo gedaan. Maar inloggen kan ik nog steeds niet want ik krijg dan een mededeling : je bent uitgelogd, nog niet klaar. En ook :log opnieuw in. Dat herhaald zich steeds weer.

Ben er klaar mee. Bedankt voor je aandacht Steven.

@Lycke Vodafone kun je morgen eens meekijken met @wil1944. Lycke is ook actief op de community van Ziggo.

Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel zodat Lycke mee kan kijken?

 

Ikzelf kan dit helaas niet omdat ik alleen hier actief ben. Hierdoor zie ik ook geen gegevens in bij Ziggo.

Hey @wil1944 . Er is een storing met MijnZiggo geweest. Werkt het nu wel weer? :-) 

Hallo Lycke,

Ik heb wel een storing van 16 dagen lang van internet via Ziggo achter de rug. Dat is eindelijk opgelost!! Heeft mij tientallen telefoontjes met mijn Vodafoon telefoontje gekost. Ben ook ver over mijn bundel heen. Maar mijn Ziggo kan ik nog steeds niet benaderen. Ook niet als ik probeer in te loggen met een nieuw e-mail adres.

Reageer