daanmei95

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon

Beste Community,
 
Gisternacht is mijn mobiel gestolen, wat erg vervelend is. Helaas had ik deze pas drie weken en loopt mijn contract nu zeker nog twee jaar door. Het betreft een Sony Xperia Z met vodafone bel+sms+web 100B abonnement. Nu ben ik niet verzekerd voor diefstal buitenshuis, waarover hier wel van sprake is. Mijn vraag is: bestaat er toch de mogelijkheid om dezelfde mobiel nogmaals opgestuurd te krijgen en als het moet tegenover een kleine vergoeding? Bestaat er de kans om dit abbonement toch stop te zetten, aangezien het nog in moet gaan en ik dit abbonement had afgelosten ivm de telefoon die erbij zat, maar die nu dus is gestolen? Bestaat er de kans om dezelfde mobiel te kunnen kopen met wat korting? Ik ben een tiener en zit niet heel erg ruim in kas, het is voor mij dus niet te veroorloven om nogmaals een nieuwe telefoon te moeten kopen van €500,- en dan ook nog met dit lopende abbonement. Ik ben nu al ruim 2 jaar vaste klant bij jullie en heb nog nooit iets van problemen ondervonden. Ik hoop ook nu weer tot een compromie te kunnen komen...
Alvast bedankt,
 
Mvg. Daan Meister
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Daan, allereerst welkom op het forum. Dit is natuurlijk een erg vervelende situatie. Ik kan je niet aangeven of er iets mogelijk is. Ik raad je aan in ieder geval aa.gifte te doen van de diefstal en even contact met onze telefonische klantenservice op te nemen. Daar kunnen onze collega's naar de situatie en de mogelijkheden kijken. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic