KWest

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nut waarschuwings sms??

Hallo Vodafone,

Wat voor nut heeft het om waarschuwings smsen te versturen pas nadat ik 119,- over mijn bundel heen ben??

Heb schijnbaar 1,7GB in 1 sessie verbruikt via mobiel internet (thuis,terwijl ik dacht via mijn wifi),
deze sessie was 's ochtends gestart en kreeg einde middag pas de waarschuwings sms dat ik op 80% van mijn verbruik zat en ook tegelijk een sms dat ik E100,- verbruikt had...

Heb al contact gehad met vodafone maar nog niet een antwoord/oplossing naar tevredenheid gehad,krijg alleen te horen dat er bij een actieve sessie geen sms verstuurd word..

Heb normaal een rekening van max E20,- en kom nooit buiten mijn data-bundel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KWest
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kom er met de klantenservice helaas niet uit.

T is schijnbaar zo dat als er in 1 sessie veel mb's verbruikt worden er pas na de sessie een waarschuwings-sms word verstuurd,mocht je wifi dus wegvallen kun je dus een dikke rekening tegemoet zien van vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het klinkt alsof jouw toestel en ons netwerk even in andere tijdszones leefden :(.
Via het forum kunnen we dit niet voor je nakijken.
Het forum is bedoeld voor en door klanten. Andere klanten kunnen je niet helpen om dit probleem op te lossen. Neem nog even contact met ons op via bijvoorbeeld Facebook of Twitter. Met jouw gegevens kunnen ze dan een en ander voor je nakijken.
KWest
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kom er met de klantenservice helaas niet uit.

T is schijnbaar zo dat als er in 1 sessie veel mb's verbruikt worden er pas na de sessie een waarschuwings-sms word verstuurd,mocht je wifi dus wegvallen kun je dus een dikke rekening tegemoet zien van vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic