Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Paarse krokodil Alleen-lezen Onopgelost

Nou ja, paarse krokodil.... Maar het is in ieder geval vergelijkbaar! Mn telefoon wordt minder, en ik mag een nieuw abonnement afsluiten. Joepie! In de winkel wordt er gezegd dat toestellen via intern...

netwerkfout Alleen-lezen Onopgelost

Als ik facebook wil openen, krijg ik de melding netwerkfout. Ook kan ik geen verbinding maken met de itunes store.Whatsapp komt wel binnen, maar kan ik vervolgens niet openen of lezen.Dit probleem heb...

Vertraging Alleen-lezen Onopgelost

Als ik iemand aan de telefoon heb dan is er een vertraging tijdens het gesprek. Wat je ook weleens bij het NOS nieuws ziet als er een gesprek wordt gevoerd met iemand aan de andere kant van de wereld....

4G met bel + Sms + web Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Wanneer worden abonnementen beschikbaar voor mijn abonnement soort, bel + sms + web. Kan ik evt overstappen op Red abonnement of moet ik een termijn afwachten. Ik zit nu in mijn eerste jaar. In ma...

Storing online rekening Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb al maanden een storing dat ik mijn online rekeningen niet op kan halen.Deze heb ik nodig voor de boekhouding. Ik heb er 3 maanden geleden ook al eens voor gebeld en toen kreeg ik de beno...

wifi router problemen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ook zo'n draadloze wifi router van vodafoon waardoor we met meerdere mensen de internetverbinding kunnen delen. Werkt prima! Ik heb een internetabbo van vodafone en werkt echt goed. Nu heb ik e...

Afbeeldingen laden niet Alleen-lezen Onopgelost

De titel zegt het al, m'n afbeeldingen van twitter laden niet. Als ik op een tweet klik met daarin een afbeelding, wordt de afbeelding wel geladen maar dan staat er: "De afbeelding kan niet worden gel...

geen verbinding in 1275AZ huizen Alleen-lezen Onopgelost

BasT: samengevoegd met reeds bestaand topic

Bas door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen