Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon Lease Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abbonement bij Vodafone maar ik wil graag een andere telefoon.Alleen duurt het nog lang voordat deze abbonement verlengt is.Is het mogelijk om bij Vodafone een telefoon te lease?En hoe werk...

Sms probleem Alleen-lezen Onopgelost

hoe kan het dat ik smsjes enzo pas ontvangt als ik me wifi aan doet en niet als normaal zonder wifi?als ik uit me huis ben heb ik buiten wifi bereik dus geen bereik en ontvang ik geen berichten?

Inflatie correctie Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg van de week een mail over correctie op abonnement per 1 juli. Volgens de algemene voorwaarden gebeurt dit per 1 ktober van elk jaar. Nogal vreemde gang van zaken. Graag wil ik dit rechtgezet ...

1gb data blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vorige week 1gb data Blox afgesloten. Alleen zie ik in de vodafone app, my vodafone, status naar 4000 sms en via 1200 nummer (keuze 2, 4) niet hoeveel mb ik over heb van de blox. Als ik *...

2de Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone Mijn contract loopt over 4 maanden af dus mag ik nu gaan verlengen.Echter heb ik een mooi aanbieding gezien van Vodafone,(een ongelofelijke één jaar deal abbonnement en je krijgt er een...

Ik ben nieuw hier! Alleen-lezen Onopgelost

ik ben nieuw hier

nummerbeheer Alleen-lezen Onopgelost

wie heeft er ook last van het niet kunnen inloggen op nummerbeheer via my vodafone. Volgens klantenservice is er geen storing, maar ik kan al vanaf vanmiddag 12 uur niet op nummerbeheer komen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen