Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klacht indienen Alleen-lezen Onopgelost

Via de site en de klachtenservice die ik gebeld heb, kreeg ik informatie dat ik eenmalig kostenloos mijn simkaart kon omruilen tegen een micro simkaart. Deze microkaart kon worden opgestuurd wat enkel...

Blue screen 5s Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb hem gehad.. Blue screen of death!!!Hier is niks meer aan te doen als je dit hebt gehad op je iPhone 5s. De enige snelle manier is dat je direct contact opneemt met Apple en je imei nummer bij d...

Wel of geen 4G |? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , Ik heb begin december mijn BEL+SMS+WEB ( verloop datum 31/03/2014) verlengd naar een Vodafone Red abbo . Als ik nu op mijn My Vodafone pagina ga kijken staat hier ook al als abonnements vorm V...

problemen met de s4 Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb afgelopen dinsdag een nieuwe update op me telefoon gezet sindsdien loopt me telefoon leeg kan met 100% nog maar 3 a 4 a 5 uurtjes doen daarvoor gemiddeld 12 uur ook loopt me telefoon vast...

Pincode geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb nog maar 1 poging om mijn pincode in te voeren en ben deze helaas kwijt.Ook weet ik de pukcode niet meer van de prepaid kaart van Vodafone.. Zou iemand mij kunnen helpen? Groetj...

Galaxy Note 3 herkent MP3's en foto's ineens niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds een week heb ik de Note 3 in mijn bezit maar er is iets vreemds mee.Ik zet er foto's en mp3's op maar na enige tijd kan hij die niets meer laten zien of afspelen. Hij herkent dan de bestan...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen