essepoesjuh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

na omzetten abbo is mijn internet nog steeds traag :(

Hallo,
ik zal het proberen kort te houden,in december 2011 heb ik een abbo afgesloten met een iphone 4s,ismart 55.
Niks aan de hand,heel.ik verhuis tijdelijk naar Duitsland en vodafone kon me gelukkig helpen dat ik daar ook gebruik kon maken van t internet met wat aanpassingen.De snelheid was superrrr traag daar maar ok,ik kon nog internetten.
Nu terug in Nederland,heb ik gevraagd of ik mijn originele abbo terug kon krijgen en dat kon ,dus dacht ik dat ik mijn öude snelheid weer terug zou hebben.maar na verschillende netwerk herstel pogingen,uur uitzetten enz(zoals in dit forum word geadviseerd) heb ik net weer een dl test gedaan,resultaat:ping 70.  download 0.46mbps.  en upload 1.58mbps.Dit lijkt me niet goed,aangezien familieleden met exact t zelfde toestel en abbo van vodafone véél meer halen,en veel sneller is,allemaal op de zelfde plek getest,thuis,in t centrum..enz.
Kunt u mij misschien helpen,want dit schiet niet op.Ik heb ook vaak een rondje ipv 3g bovenin staan.
 
Mvg,Esther
1 Reactie 1
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Esther,
 
Als het probleem op je oude locatie niet was en in duitsland wel en daarna weer wel in duitsland, dan vermoed ik eerder dat er iets is met de simkaart dan met het netwerk van Vodafone 😃 Ga langs een Vodafone winkel en laat het toestel gewoon even nakijken =D
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic