Sticky

Blendle - Elke dag het beste uit 120 kranten en tijdschriften


Reputatie 7
http://voda.fo/ne/blendleforum

Bij Vodafone ontvang je nu 1 maand gratis Blendle Premium. Gewoon om eens uit te proberen. Zo lees je elke dag het beste uit 120 kranten en tijdschriften in één app. Over onderwerpen die jij interessant vindt.

Elke ochtend ontvang je van Blendle een vers overzicht met de 20 belangrijkste verhalen, voor jou persoonlijk geselecteerd. Zonder nepnieuws en advertenties. Deze selectie wordt steeds een beetje slimmer. Als Blendle bijvoorbeeld ziet dat je van long reads en sport houdt, dan zal Blendle je meer lange sportartikelen aanbieden. Ook word je elke dag verrast met enkele must reads!

Blendle selecteert artikelen uit de Volkskrant, De Telegraaf, Trouw, Het Parool, Algemeen Dagblad, Voetbal International, Elsevier, Quest, Psychologie Magazine, LINDA., New Scientist, Viva, Topgear, Quote en meer dan 100 andere titels.

Activeer nu!

Inhoud van de actie:
  • 1 maand gratis Blendle Premium
  • Voor alle bestaande en nieuwe Vodafone klanten die nog niet eerder gebruik hebben gemaakt van een Blendle promotie via Vodafone
  • Activeren kan van 2 juli 2018 tot en met 6 januari 2019
  • De gratis maand gaat in op het moment dat de actie wordt geactiveerd
Registreren kan via:
Aan het eind van de actieperiode:
  • Twee weken voor het einde van de actieperiode ontvang je een SMS met de optie om de dienst stop te zetten.
  • Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Blendle Premium? Dan hoef je verder niets te doen. Het abonnement blijft dan actief en je betaalt maandelijks €9,99 via je Vodafone rekening. Het abonnement is maandelijks opzegbaar via https://offers.vodafone.com/nl.
Veelgestelde vragen:

Ik heb problemen met het activeren van het Blendle abonnement. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen met onderstaande link via je mobiele telefoon: https://offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via het mobiele netwerk (3G of 4G).

Heb je dat al eens geprobeerd en krijg je na het invullen van je gegevens telkens de melding “Er is een fout opgetreden. Deze sessie is verlopen. Graag opnieuw aanmelden”? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen naar 1201. Mogelijk heb je een 'content blokkade' op je telefoonnummer die het activeren in de weg zit. Deze blokkade kan door onze klantenservice verwijderd worden met goedkeuring van de contracthouder van het abonnement.

Heb je na het succesvol activeren van de actie (je hebt per SMS een bevestiging dat het activeren is gelukt) problemen met het inloggen bij Blendle? Neem dan contact op via de Blendle support site: https://blendle.zendesk.com/hc/nl. Vanaf daar kun je via ‘aanvraag indienen’ je probleem melden.

Ik heb Blendle Premium geactiveerd, maar moet alsnog betalen voor het abonnement binnen de actieperiode?
Er is dan helaas iets misgegaan tijdens het activeren. Ga terug naar de onderstaande link om het opnieuw te activeren: https://offers.vodafone.com/nl.

Ik zie nog steeds artikelen waarvoor ik moet betalen, hoe kan dit?
Gedurende de actieperiode krijg je met het Blendle Premium abonnement de artikelen die voor jou zijn geselecteerd gratis. De overige artikelen, die je kan vinden onder ‘Bladeren’, zijn niet gratis.

Ik heb al een Blendle Premium abonnement. Kan ik ook gebruik maken van de Blendle promotie?
Dan kun je ook deelnemen aan deze actie. Na de promotie betaal je in dit geval niet via je Vodafone rekening maar direct aan Blendle.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Blendle account, factuurinformatie en instellingen
Voor meer informatie over je Blendle abonnement en instellingen ga je naar https://blendle.com/settings/subscriptions of kijk op https://blendle.zendesk.com/hc/nl.

Hoe word ik geïnformeerd over het einde van de promotie?
Twee weken voor het einde van de actie periode ontvang je een SMS met een optie om de dienst stop te zetten. Indien je na de actieperiode gebruik wilt blijven maken van Blendle Premium hoef je verder niets te doen. Het abonnement blijft actief en je betaalt via je Vodafone rekening. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Na afloop van de actieperiode kost Blendle €9.99 per maand.

Hoe kan ik mijn Blendle Premium abonnement opzeggen?
Het is mogelijk om je account op te zeggen via de Vodafone Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl.

Na de actieperiode kan je maandelijkse jouw Blendle Premium abonnement tot drie dagen voor het einde van elke betaalperiode opzeggen. Als je je abonnement niet opzegt, wordt je abonnement automatisch met een maand weer verlengt.

19 reacties

Actie geaccepteerd maar binnen no time krijg ik e-mails van Blendle om te betalen. Ga je naar deze site en log je nogmaals in kan je Blendle niet opnieuw aanvragen. Heb je een vraag, gaat het weer "waarover". Het is gewoon 1 grote vicieuze cirkel waar je in zit. Krijg je die Premium Blendle nou gratis en hoe werkt het dan want na succesvolle registratie lukt het aan de Blendle kant niet.
Reputatie 7
HKG, jammer om te lezen dat het niet helemaal soepel is verlopen. Indien je na de activatie geen gebruik kunt maken van de gratis proefperiode, raad ik je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen onze collega's je hiermee verder helpen.
Ontving vandaag SMS: "Nog 14 dagen en dan verloopt je 6 maanden gratis Blendle Premium. Jammer hè? Als je Blendle Premium wilt houden, dan hoef je niets te doen. Er wordt dan automatisch €9,99 per maand in rekening gebracht op je Vodafone factuur. Toch geen Premium-abonnement meer? Ga dan naar offers.vodafone.com/nl. "

Opdeze website is echter niets te vinden om me af te melden.


Reputatie 4
VodaHV,

Neem even contact op met de klantenservice via Facebook/Twitter of de chat. Mijn collega's kunnen je helpen bij het stopzetten van deze dienst.
Reputatie 3
Badge +3
Ik heb deze dienst geactiveerd, appje uit de Appstore gedownload. Bij het eerste artikel dat ik wilde lezen kreeg ik de mededeling dat ik onvoldoende saldo had en of ik mijn portemonnee eerst even wilde bijvullen.

Reputatie 4
Hi Bravo69,

Je kunt Blendle voor 6 maanden gratis activeren via https://offers.vodafone.com/nl.
Laat je weten wanneer het gelukt is?
Reputatie 3
Badge +3

Sietske schreef:
Hi @Bravo69,

Je kunt Blendle voor 6 maanden gratis activeren via https://offers.vodafone.com/nl.
Laat je weten wanneer het gelukt is?

Hey @Sietske,

Dank je voor je antwoord. Ik krijg 7 dagen gratis. Moet ik dan nog wat doen, of gaat dat automatisch over in 6 maanden?
Reputatie 4
Bravo69,

Dat is vreemd. Krijg je dat aanbod van 7 dagen wanneer je je via de link aanmeldt?
Reputatie 3
Badge +3
Dit is wat ik heb gedaan
Link geactiveerd,
code ontvangen en ingevoerd
Blendle geopend en account aangemaakt
Standaard krijg je dan een mail met 7 dagen gratis proberen.
In de link die je stuurde staat wel dat ik 6 maanden blendle heb, maar die is niet aan blendle gekoppeld. Denk ik

Reputatie 3
Badge +3

Sietske schreef:
@Bravo69,

Dat is vreemd. Krijg je dat aanbod van 7 dagen wanneer je je via de link aanmeldt?

Hoi Sietske. In de voorwaarden van Blendle staat dat je kunt activeren tussen 6 maart en 30 november. Dat is dus al geweest.
is dat de reden dat ik moet betalen voor het lezen van artikelen?
Reputatie 4
Bravo69,

Waar heb je de code ingevoerd? Via de link die ik je gaf of nadat je de Blendle app gedownload hebt?

Reputatie 3
Badge +3
Via de link
Reputatie 4
Bravo69,

Dank je! Ik heb je vraag intern doorgezet.
Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.
Reputatie 4
Bravo69,

Daar ben ik weer 😉

De voorwaarden stonden op de site van Blendle zelf foutief. De datum is inmiddels aangepast 🙂
Je zou dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van de 6 maanden gratis Blendle.

Wat betreft de activatie:
Waarschijnlijk is deze niet helemaal voltooid.
Als alles goed is gegaan zou je een SMS van Vodafone ontvangen hebben met informatie dat het activeren van Blendle is gelukt. Als dit niet het geval is raad ik je aan om nogmaals naar http://offers.vodafone.com/nl te gaan om het te activeren. Dit gaat het makkelijkst wanneer je dit via je telefoon doet met het WiFi netwerk. Volg goed alle stappen totdat je de bevestigings SMS hebt ontvangen.

Ik hoor graag van je of het lukt!
Wel raar dat ik die app nooit heb gebruikt of geactiveerd maar wel moet betalen na die zogenaamde 6 maanden. Hier klopt iets niet.
Reputatie 3
Dat is inderdaad vreemd Stefan66. Check eens via: https://offers.vodafone.com/nl of er voor jou een abonnement geactiveerd staat. Je kunt het hier ook meteen stopzetten als dat het geval is.
Fijne actie op zich, maar activatie met mijn bestaande Blendle acount stuit zowel via telefoon of PC op de foutmelding "Deze sessie is verlopen, graag opnieuw aanmelden". Kortom het lukt niet!
Reputatie 6
Megantonneke, bij deze foutmelding zit er mogelijk een 'content blokkade' op je telefoonnummer die het activeren in de weg zit. Deze blokkade kan door onze klantenservice verwijderd worden met goedkeuring van de contracthouder van het abonnement.
Ga morgen maar eens bellen met 1201 want krijg de 3 maanden Blendle Premium maar niet geactiveerd. Eigenlijk zou deze info ook bij het aanbod moeten staan om te voorkomen dat bijna iedereen gefrustreerd taakt door de melding "Deze sessie is verlopen, graag opnieuw aanmelden".

Is dat een ideetje voor lopende en eventuele komende acties?

Zelf ben ik al heel wat tijd bezig en eerder kon ik deze tips niet hier op het forum vinden. Best jammer want had een hoop frustratie van mijn kant kunnen schelen.

Reageer