Beantwoord

Afschrijving abbonementskosting

  • 24 december 2018
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Ik heb de laatste tijd steeds dat er veel meer wordt afgeschreven dan hoort, maar ik kan nergens vinden wat mijn precieze abbonementskosten zijn en waarom de kosten zo nu en dan verdubbeld zijn.
In de app staat namelijk dat ik geen extra kosten heb en dat ik niet over mijn abbonement ben gegaan.. Ik hoop dat iemand weet waar ik dit kan vinden!

Alvast bedankt!!
icon

Beste antwoord door Energieboy 24 december 2018, 20:57

Hoi @Oosterhuisfemke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zijn dit niet de inflatiekosten die Vodafone heeft aangepast sinds oktober dit jaar? Kijk voor meer info op https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Zijn het andere kosten, of veel hogere kosten, en is deze niet terug te vonden op je factuur en/of via de My Vodafone app dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Fijne Kerstavond en hele Fijne Feestdagen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Oosterhuisfemke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zijn dit niet de inflatiekosten die Vodafone heeft aangepast sinds oktober dit jaar? Kijk voor meer info op https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Zijn het andere kosten, of veel hogere kosten, en is deze niet terug te vonden op je factuur en/of via de My Vodafone app dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Fijne Kerstavond en hele Fijne Feestdagen.
In My Vodafone kun je op de factuur klikken. Doordat je op de naam klikt, krijg je te zien wat er in rekening is gebracht. Het kan zijn dat je abonnement is verhoogd door de inflatiecorrectie. Dit stond op de factuur van september.
Reputatie 6
Was dit verder duidelijk @Oosterhuisfemke of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Topic gesloten.