Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuwe bundel Alleen-lezen Opgelost

Hallo vodafone, Ik heb paar dagen geleden een nieuwe bundel afgesloten (ik heb verlengt), Ik heb ook een mail daar over gekregen met daarin dat me nieuwe bundel actief is vanaf 27-12-2018.Het is nu 27...

Diefstal via sms? Alleen-lezen Opgelost

Allereerst de beste wensen voor 2019.Check net de rekeningen van mn Red abo.Blijkt dat al méér dan een jaar extra kosten van ong. €90 per maand wordt afgeschreven aanextra "SMS van info- of servicenum...

Eindfactuur Alleen-lezen Opgelost

Mijn contract is per 8-12-2018 beëindigd en per 10-12-2018 is mijn abonnement ook afgesloten en kon ik er geen gebruik meer van maken (logisch). Toch schrijft Vodafone het hele maandbedrag af en zet o...

Abonnement verlengen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zojuist het abonnement voor mijn dochter verlengd. Ik heb akkoord gegeven voor een maandbedrag van € 29, dit is inclusief de maandelijkse kosten voor de bijbestelde telefoon. Omdat ik bij het a...

Abonnement veranderd Alleen-lezen Opgelost

Onlangs is mijn dochter 18 geworden en heb ik haar abonnement losgekoppeld van de mijne. Nu krijg ik op de volgende rekening er ineens €4,65 er bij opgedrukt. Gevraagd wat hier de reden van is....antw...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen