Aquagoog

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestellen

Ik wil verlengen en het staat al in mijn winkelwagen. Maar ik kom niet verder omdat het systeem beweerd dat ik niet in Nederland woon. Hoe nu verder?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Aquagoog
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je wel het juiste postcode ingevuld?
En/of heb je wel juist aangegeven met ID kaart of je Banknummer?

Als dit allemaal echt goed is ingevuld en allemaal in Nederland dan zou ik per telefoon even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je verder helpen. Eventueel kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Via hier kunnen we niet zoveel voor je doen op het moment, hoe graag ik ook zou willen.
Succes en laat nog even weten wat er nu mis is gegaan en of je verder bent geholpen via de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat je ook nog zou kunnen proberen, is langs de winkel gaan. MIjn collega's helpen je graag verder hiermee. Daarnaast als het toestel op voorraad is, krijg je het ook meteen mee.
Betreft de foutmelding. Je kunt eventueel ook een andere browser proberen of eventueel de cookies eens verwijderen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je nog langs de winkel geweest Aquagoog of heb je gebeld met mijn collega's?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic