Fenaasje1983

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bestelling Multi Data Simkaart

Ik probeer al enige tijd om een Multi Data Simkaart voor mijn tablet te bestellen, krijg melding dat het gelukt is maar geen E-mail bevestiging en tot nu toe ook niks ontvangen. Ik heb het al paar keren eerder geprobeerd maar helaas nog niks binnen.

Kan dit voor mij in orde gemaakt worden aub.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Fenaasje1983
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en het is voor klanten niet mogelijk om dit voor je te tegelen. Uiteraard is het heel vervelend dat je “nog” geen mail hebt ontvangen en dat je nu niet weet of je deze Multi Data SIMkaart nu ook krijgt.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Via bovenstaande krijg je zeker een antwoord en deze mensen kunnen in het systeem kijken of er al iets tussem
staat en/of voor je bestellen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Fijn weekend!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Fenaasje1983
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en het is voor klanten niet mogelijk om dit voor je te tegelen. Uiteraard is het heel vervelend dat je “nog” geen mail hebt ontvangen en dat je nu niet weet of je deze Multi Data SIMkaart nu ook krijgt.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Via bovenstaande krijg je zeker een antwoord en deze mensen kunnen in het systeem kijken of er al iets tussem
staat en/of voor je bestellen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Fijn weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het inmiddels via mijn collega's aangevraagd Fenaasje1983? En hebben zij ook gecontroleerd waar het mis ging.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic