harbrand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele betaling abonnement

Ik heb volgens mij een dubbele betaling gedaan. Onder andere naar Vesta Payment Solutions. Wilt u zo vriendelijk zijn om het te veel betaalde bedrag te retourneren. Bvd en Mvg, H. F. C. Brand
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi harbrand
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat het nu niet helemaal goed is verlopen. Om heel eerlijk te zijn ken ik dit bedrijf niet en weet ook niet waarom je daar geld naar over hebt gemaakt. Was het niet een spam mailtje? Hoe dan ook, het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Je kan ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je verder helpen en in het systeem kijken.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor mij niet mogelijk om je hiermee te helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat het antwoord is van Vodafone. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels het bedrag terug harbrand?
Zodra de betaling teruggestort wordt, staat dit binnen 15 werkdagen op je IBAN nummer.
Je kunt er ook eventueel voor kiezen om dit te laten verrekenen met de volgende factuur/incasso.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic