SpeedyW

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

meldingsgeluid en trillen bij ontvangst sms

Sinds kort komt een smsbericht binnen zonder meldingsgeluid en trilling. De instellingen zijn niet gewijzigd en en ook het volume staat goed. Wat kan de reden zijn dat ik ondanks dat nu geen geluid of trilling heb bij ontvanst van een smsje
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi SpeedyW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zo ie zo is het handiger om ook even te vermelden wat voor soort toestel je hebt. Nu staat er niets en android toestellen zijn er zoveel van :). Je zou eventueel ook via Google even kunnen zoeken op naam van je toestel en dan er achter plaatsen smsmeldingen instellingen (of zoiets). Dan komt er vast een hele lijst met info dat je kan helpen.

Maar kom je er niet uit, laat hier nog even weten wat voor een toestel je hebt.
Dan wil ik wel via google kijken of ik iets kan vinden 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi SpeedyW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zo ie zo is het handiger om ook even te vermelden wat voor soort toestel je hebt. Nu staat er niets en android toestellen zijn er zoveel van :). Je zou eventueel ook via Google even kunnen zoeken op naam van je toestel en dan er achter plaatsen smsmeldingen instellingen (of zoiets). Dan komt er vast een hele lijst met info dat je kan helpen.

Maar kom je er niet uit, laat hier nog even weten wat voor een toestel je hebt.
Dan wil ik wel via google kijken of ik iets kan vinden 🙂
SpeedyW
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is enige tijd geleden spontaan en dus zonder enige wijziging in de instellingen en bij volledig volume opgetreden. Hedenochtend na enig geexpirimenteer (Whatsapp en sms-berichten versturen via een andere smartphone naar mijn mobieltje) was geluid en trilling ineens zonder enige wijziging in de instellingen en geluid weer aanwezig.
Probleem is derhalve dus opgelost. (Dit is mijn tweede reactie omdat ik niet weet of de eerste is overgekomen)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen dat het opgelost is @Speedy W! Dan sluit ik nu het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic