Beantwoord

start Vodafone abonnement

  • 29 juni 2020
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Hollandse Nieuwe naar Vodafone en wacht nog op een sms bericht voor afronding en starten bij Vodafone. Kan echter niet vinden wanneer ik die krijg. 

Kunt u mij daar antwoord op geven?

 

icon

Beste antwoord door Lycke Vodafone 30 juni 2020, 11:49

Hey @Gea Krol . Welkom hier! 

Wat tof dat je bent overgestapt 🙂. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. 
Op dit moment kan ik niets voor je uitzoeken. Meer dan je gebruikersnaam hier weet ik namelijk niet van je. Kan je je profiel aanvullen, zoals @Energieboy zegt? Dan duik ik er voor je in ^^

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Gea Krol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wanneer ben je overgestapt en kon het ook direct? Was je abonnement bij HollandsNieuwe al afgelopen of heb je daar nog 1 maand opzegtermijn? Daarnaast zal Vodafone ook een controle doen bij BKR en misschien ligt het daar nog ter controle. 

In ieder geval iets wat ik niet voor je kan bekijken maar een medewerker van Vodafone wel. Als je zo vriendelijk wil zijn om de vragen bij profielinstellingen volledig in te vullen, dan kunnen ze je verder helpen en met je mee kijken. Welke vragen invullen en waar, kijk hier voor meer info.

Succes in ieder geval en het komt zeker wel goed :-)

Hey @Gea Krol . Welkom hier! 

Wat tof dat je bent overgestapt :-). Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. 
Op dit moment kan ik niets voor je uitzoeken. Meer dan je gebruikersnaam hier weet ik namelijk niet van je. Kan je je profiel aanvullen, zoals @Energieboy zegt? Dan duik ik er voor je in ^^

Heb mijn profiel aangepast :)

Reageer