Anja Anja

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

app voor nieuw nummer met hoi mam

Waar moet ik het telefoonnummer doorgeven die mij meldt dat m’n kind een nieuw nummer heeft?

wat natuurlijk niet zo is.

ik ga nu wel het nummer blokkeren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Anja Anja 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je oplettend bent en dat je weet dat dit niet je kind is. Het beste wat je kan doen is het nummer op de blokkade lijst zetten van Whatsapp, tenminste, ik neem aan dat het om een Whatsapp bericht gaat. Zie: https://faq.whatsapp.com/kaios/security-and-privacy/how-to-block-and-unblock-contacts?category=52452...

Verder heeft het geen zin om nummers door te geven, Vodafone kan hier niet zoveel mee. Als veel mensen maar gewoon blijven opletten dan zal het nummer vanzelf afsterven en moeten ze weer een nieuw nummer gaan aanschaffen.

Maar goed dat je het is opgevallen en maar snel blokkeren 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Anja Anja 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je oplettend bent en dat je weet dat dit niet je kind is. Het beste wat je kan doen is het nummer op de blokkade lijst zetten van Whatsapp, tenminste, ik neem aan dat het om een Whatsapp bericht gaat. Zie: https://faq.whatsapp.com/kaios/security-and-privacy/how-to-block-and-unblock-contacts?category=52452...

Verder heeft het geen zin om nummers door te geven, Vodafone kan hier niet zoveel mee. Als veel mensen maar gewoon blijven opletten dan zal het nummer vanzelf afsterven en moeten ze weer een nieuw nummer gaan aanschaffen.

Maar goed dat je het is opgevallen en maar snel blokkeren 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Heye goed dat je hier niet intrapt, @Anja Anja. 

Wat Energieboy zegt klopt helemaal. Wij kunnen hier weinig mee. Je kunt er overigens wel altijd mee naar de politie gaan.  Het is een vervelende manier van oplichten die helaas erg veel voor lijkt te komen momenteel :-(. 

 

Nogmaals; goed dat je zo oplet!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic