Michaell.

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Simkaart activeren

Krijg mijn nieuwe simkaart niet geactiveerd. Diverse pogingen gedaan, maar helaas. Bel je met speciale nummer van Vodafone krijg je geen medewerker te spreken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Michaell. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zou je eens kunnen kijken op de website van de klantenservice van Vodafone. Als het goed is dan is er een chat button actief en dan zou je aan deze mensen kunnen vragen om je te helpen. Maar mocht je al klant zijn, dan kan je deze ook activeren via My Vodafone. 

Klantenservice:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Webpagina met My Vodafone link:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Michaell. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zou je eens kunnen kijken op de website van de klantenservice van Vodafone. Als het goed is dan is er een chat button actief en dan zou je aan deze mensen kunnen vragen om je te helpen. Maar mocht je al klant zijn, dan kan je deze ook activeren via My Vodafone. 

Klantenservice:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Webpagina met My Vodafone link:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Michaell.
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Chat button werkt niet.  Ik heb alles gedaan via  My  vodafone. Helaas niets.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Michaell. wrote:

Chat button werkt niet.  Ik heb alles gedaan via  My  vodafone. Helaas niets.

Oei, dat is lastig.
Misschien dat iemand van Vodafone je hiermee kan helpen. 
Zal eens vragen of @Lycke Vodafone of @Cecilia Vodafone je misschien kan helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Michaell. . Welkom hier!

Oh jee! Zo te lezen gaan er meerdere dingen niet goed. Ik help je graag verder, maar heb momenteel niets anders aan informatie dan je gebruikersnaam hier. Wil je dat ik je verder help? Vul dan even je profiel aan met je telefoonnummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je IBAN, oké? 🙂 

Michaell.
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb ik inmiddels ingevuld.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hartelijk dank @Michaell. Wil je in jouw profiel ook nog het simkaartnnummer vermelden van het simkaartje welke je gebruikt? Je mag deze wel vermelden achter jouw postcode.

Michaell.
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is aangepast

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Michaell. 
@Cecilia Vodafone bedoelde dat je deze info bij je profiel gegevens kan invullen en dan achter je postcode. Dan ziet namelijk niemand het, alleen de medewerkers van Vodafone. Nu heb je het hier geplaatst en ziet iedereen je simkaartnummer. 

Als je nog kans ziet, haal het hier dan even weg. Dat kan je doen door op de 3 puntjes bij het bericht te klikken en dan te klikken op bewerk. Zie plaatje:


 

Verwijder je simkaartnummer en zet er dat je het in je profiel instellingen hebt geplaatst. Waar kan je dit plaatsen? Klik hier en dan kom je uit bij je profiel instellingen en zet dan het nummer bij je postcode! 

Michaell.
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je, ga ik doen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Michaell. 
Jouw berichtje is onverhoopt tussen wal en schip beland. Is het inmiddels al gelukt om de simkaart te activeren? Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik hier alsnog voor je achteraan.

Michaell.
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee, nog steeds niet

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Michaell. 
Allright! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de simkaart nu heb geactiveerd. 

Leannedegroott

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde… vandaag nieuwe Sim en telefoon ontvangen maar simkaartnummer staat er niet tussen om te activeren. Via het telefoonnummer en 1000 keuzemenu’s krijg ik alsnog niemand aan de telefoon. De vriendelijke computerstem is blijkbaar dyslectisch want ze noemt maar de helft van mijn telefoonnummer op. Nu al spijt van mijn verlenging geloof ik, lekker klantvriendelijk zo. Hopelijk kan iemand mij hier helpen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beste @Leannedegroott 
Het is misschien beter om alles bij 1 topic te laten. Daarom reageer ik op je andere topic! Zie: https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/simkaart-activeren-301490

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic