johanhokke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Word 4g beloofd maar nog steeds 3g.als ik dat had geweten had ik nooit overgestapt.
En de telefoon is ook waardeloos Samsung
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik begrijp hieruit dat je geen 4g hebt. Allereerst wil ik vragen, welk abonnement heb je en welk Samsung toestel?

Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G).

Je kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators. Vervolgens zet je hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik je eens aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat je simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen je daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijg je een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Tevens kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Eerste-hulp-bij-Netwerkproblemen/td-p/255897

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik begrijp hieruit dat je geen 4g hebt. Allereerst wil ik vragen, welk abonnement heb je en welk Samsung toestel?

Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G).

Je kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators. Vervolgens zet je hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik je eens aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat je simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen je daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijg je een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Tevens kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Eerste-hulp-bij-Netwerkproblemen/td-p/255897
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
johanhokke , is het nog gelukt met de adviezen die Steven- je heeft gegeven?
johanhokke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb 4g nu eindelijk.wist ik niet dat je dat moest instellen
ging er van uit dat dat automatisch ging
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is
Als je wilt kun je mijn antwoord als oplossing selecteren. Zo zien andere ook wat de oplossing is.
Mocht je nog een keer een vraag hebben dan weet je ons te vinden ????
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic