Kuromi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox dubbel internet klopt niet

Hoi,

Ik heb vanochtend de Blox dubbel internet aangezet omdat ik deze maand duidelijk buiten mijn bundel ga. Mijn abonnement is SO Bel+SMS+Web-2 Vaak €25. Per maand heb ik 500MB.
Nu dat ik de blox heb aangezet, denk ik natuurlijk dat ik ook 500MB extra krijg (2x zoveel data, hallo). Keek ik net even op MyVodafone en zie ik 339MB maar. Gelijk even gecheckt op internet en staat er 500MB Bundel : 339 MB van 339 MB.
Sinds wanneer is 500MB hetzelfde als 339MB? Moet dat 2x zoveel data voor jullie zijn? Voor mij niet hoor, moet ik €15 betalen voor die Blox terwijl ik 161 MB misloop. Ja dag
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kuromi

Omdat je die BloX later hebt aangezet krijg je het tegoed naar rato voor de resterende dagen van de maand. Uiteindelijk betaal je dan ook de prijs alleen voor die resterende dagen.

Dus:

Het is nu 11-08, je krijgt dan: 500 / 31 x 21 = 339 MB. Je betaalt dan ook 15 / 31 x 21 = €10,16

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kuromi

Omdat je die BloX later hebt aangezet krijg je het tegoed naar rato voor de resterende dagen van de maand. Uiteindelijk betaal je dan ook de prijs alleen voor die resterende dagen.

Dus:

Het is nu 11-08, je krijgt dan: 500 / 31 x 21 = 339 MB. Je betaalt dan ook 15 / 31 x 21 = €10,16
Kuromi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan vind ik dat het ook erbij vermeld moet worden voordat je de Blox aanzet. Zoals het nu is, is het erg misleidend en wekt irritatie op als je denkt dat je gewoon het dubbele krijgt van wat je hebt. (oke, misschien niet bij iedereen maar bij mij wel)
Maar goed, het is duidelijk voor mij nu. Bedankt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het zou inderdaad handiger zijn als dit er standaard bij wordt vermeld. Ik zal deze feedback intern doorgeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic