Patpat

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen vervangend toestel volgens vodafone???!!! Zeer slechte service!

Ik ben behoorlijk geirriteerd op de vodafone! Wou mijn kapotte toestel laten ophalen maar kreeg info dat ik daar geen recht op had! Ik betaal al jaren meer dan 11 euro toestel PLUS verzekering en vorig jaar toen de telefoon kapot ging had ik wel recht op de vervangend toestel maar nu plotselling niet meer. En toen ik met vodafone belde eerst moest ik 15 minuten zoeken en wachten daarna werd ik on hold gezet en de verbinding werd verbroken! Dat is wat ik een bijzonder slechte service noem... Tijd om een nieuwe provider te zoeken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
ArjanEHV, Oude of nieuwe voorwaarden spelen in dit geval geen rol. Het punt is dat hier sprake is van twee verschillende diensten; de verzekering/ Vodafone Garant en de Toestel Vervangservice.Op onze website vind je precies wat deze verschillende diensten inhouden en wanneer je van welke dienst gebruik kunt maken; http://voda.fo/ne/kj3wv

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Patpat, ik kan me voorstellen dat je graag een leentoestel wilt. Heb (en had) je een Vervangend Toestel Service? Of hebben mijn collega's in de winkel vorig jaar een ander toestel voor je geregeld als extra service?
Patpat
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Bas, ik had en heb toestelverzekering plus. Afgelopen jaar gewoon vervangend toestel via dynalogic ontvangen. Zonder enige probleem! Ik heb vandaag van een van jullie medewerkers (overigens met NUL inlevingsvermogen ) gehoord dat ik daar nooit een recht op had?! Excuse me?? Ten eerste is er mij nadrukkelijk tijdens het sluiten vd verzekering verteld dat ik daar WEL recht op had (en binnen 4 uur mind you) ten tweede kreeg ik de afgelopen jaar wel gewoon vervangend toestel. Ik ga uit principe nu mijn abonnement bij vodafone opzeggen. Ik lees op forums dat dit verhaal al vaker door vodafone is gebruikt. Ik ben net uit het ziekenhuis ontslagen en het is bijzonder frustrerend dat ik geen werkende toestel heb! Zodra ik beter word ga ik persoonlijk een brief met aansprakelijkheid stelling bij jullie CEO in amsterdam brengen gezien het feit dat ik naast vodafone gebouw werk. Zo slechte service en manier van omgaan met mensen kan gewoon niet getolereerd worden!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Patpat, mag ik vragen op welke manier je vorig jaar een leentoestel gekregen hebt?

We hebben namelijk 2 verschillende diensten. Enerzijds is er de Vodafone Garant verzekering. Die dekt schade die niet onder de garantie valt. Een leentoestel is echter geen onderdeel van die garantie of verzekering.

Daarnaast hebben we de Vervangend Toestel Service (VTS).
Dat is een aparte service via welke je een leentoestel krijgt.

Heb en had je die Vervangend Toestel Service? Zo niet, dan heeft mijn collega formeel gelijk als hij zegt dat je geen leentoestel kunt krijgen.
Uiteraard moet hij daarbij wel beleefd en voorkomend blijven. Als dat niet gebeurd is, dan wil ik je daarvoor onze excuses aanbieden.
ArjanEHV

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste Patpat,

Ben jij wel geinformeerd over aanpassingen van de algemene voorwaarden over deze dienst in juni 2013? Vodafone lijkt er nogal een handje van te hebben om tussentijds in alle stilte voorwaarden aan te passen en deze dan (onwettig) als bindend te zien. 

Oude voorwaarden; http://goo.gl/yGQPH2
Aangepaste voorwaarden; http://goo.gl/7vf187

Ze verschillen aanzienlijk van elkaar. Uiteraard kunnen de nieuwe voorwaarden, als je er niet voor gekozen heb, een stuk nadeliger zijn. 
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
ArjanEHV, Oude of nieuwe voorwaarden spelen in dit geval geen rol. Het punt is dat hier sprake is van twee verschillende diensten; de verzekering/ Vodafone Garant en de Toestel Vervangservice.Op onze website vind je precies wat deze verschillende diensten inhouden en wanneer je van welke dienst gebruik kunt maken; http://voda.fo/ne/kj3wv
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic