nouki

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

JBL actie, wel beloven, maar niet leveren

ik heb een samsung s8 telefoon met de jbl aktie aangeschaft. incl 100 euro cashback aktie.
Op 22-10-2018 ben ik bij vodafone rijswijk geweest , om een nieuw abonnement af te sluiten.
Ik heb daar de samsung S8 aangeschaft met nummer behoud.
Deze aanvraag is gedaan en deze is na een maand afgewezen,
Ik ben weer naar Vodafone rijswijk geweest ,Ramon zou het allemaal in orde maken.
Ik ben met telefoon naar huis gegaan, in november heb ik de telefoon gekregen.
In januari nog een keer terug geweest om de bon te bezorgen, in februari is het abonnement ingegaan.
Diverse malen met Vodafoon gebeld, maar na weken ben ik terug gestuurd naar de winkel.
Mijn vriend is naar de winkel geweest , zij vertelde daar dat de gegevens niet goed zijn gekomen , fout van winkel.
( dit betwijfel ik echter)

Nu heeft mijn vriend geregeld dat de 100 euro cashback aktie is uitgevoerd, tevens een oude telefoon ingeleverd met een waarde van 7 euro.

De luidspreker kon de winkel niet leveren en heb ik een luidspreker( voor Iphone) ter waarde van 35 euro gekregen ipv een jbl play , ter waarde van 150 euro .
Heb nu weer contact met vodafone gehad en de winkel heeft mij terug gebeld en zegt dat ik geen JBL play speaker ga ontvangen meer.

Ik lees in dit forum meerdere klachten over bestellen en leveren van goederen.
Het is heel jammer dat je van het telefoontje naar de winkel wordt gestuurd. Ik ben al 5 keer terug geweest , mijn vriend 2 keer.
In mijn vodafone is de mail wisseling zichtbaar.

Zo ga je niet met nieuwe abonnees om, ik hoop ook nog steeds op de JBL speaker.
Men kan mij ook 150 euro crediteren op mijn abonnement.

Met vriendelijke groet,
Nouki
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi nouki

Welkom op het forum!

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!
Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Als er meegedaan wordt aan bepaalde acties en je voldoet aan de voorwaarden, dan moet er ook zeker het product geleverd worden of de cashback uitgevoerd worden.

Vanwege privacy redenen kan ik helaas niet in de systemen.
Wat ik wel weet is dat de actie van de JBL speaker hier aan te vragen was en deze actie liep van 6 november 2017 t/m 7 januari 2018. (aanvragen kon tot 13-01-2018) Ik raad je aan om dit aan te geven via mijn directe collega's. Dit kan via Twitter, Facebook of via de chat. Zij kunnen dit laten onderzoeken.

Betreft de cashback raad ik om contact op te nemen via e-mail of door te bellen met 0800-022 78 26.
Mijn collega's daar zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag 09:00 uur tot en met 17:30 uur. ZIj kunnen alle inruildeals inzien.

Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi nouki

Welkom op het forum!

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!
Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Als er meegedaan wordt aan bepaalde acties en je voldoet aan de voorwaarden, dan moet er ook zeker het product geleverd worden of de cashback uitgevoerd worden.

Vanwege privacy redenen kan ik helaas niet in de systemen.
Wat ik wel weet is dat de actie van de JBL speaker hier aan te vragen was en deze actie liep van 6 november 2017 t/m 7 januari 2018. (aanvragen kon tot 13-01-2018) Ik raad je aan om dit aan te geven via mijn directe collega's. Dit kan via Twitter, Facebook of via de chat. Zij kunnen dit laten onderzoeken.

Betreft de cashback raad ik om contact op te nemen via e-mail of door te bellen met 0800-022 78 26.
Mijn collega's daar zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag 09:00 uur tot en met 17:30 uur. ZIj kunnen alle inruildeals inzien.

Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic