Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
Tinker2587

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
de vodafone app kan niet op mijn telefoon geinstalleerd worden. Op de website logde ik eerst in met mijn mobiele nummer. Vanmorgen heb ik dit om willen zetten naar een e-mail adres. Helaas heb ik toen het verkeerde e-mail adres ingevuld, waardoor ik nu steeds in een cirkel blijf (mail verzonden naar verkeerde e-mail adres, nieuw wachtwoord maar inloggen lukt niet omdat ik een "foutief e-mail adres-gebruikersnaam" heb) Wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt. Groeten Anne
riemsdijkdewolf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat we nog geen factuur hebben ontvangen dacht ik....ga maar eens bij Mijn Vodafone kijken.Inloggen op de nieuwe manier maar wat en op welk aparaat ik ook probeer,het rondje blijft maar draaien.Alles doet het maar als ik naar Mijn vodafone wil gaan,heeft hij er geen zin in.Hoe kan dat??Wil wel graag mijn rekening hebben ivm werk.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
@riemsdijkdewolf

Zie de antwoorden die in de eerste drie posts van dit topic reeds gegeven zijn !!!
Daarmee kun je zelf je probleem oplossen.

Succes!

Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Tinker2587

Als je het verkeerde e-mailadres ingevuld hebt kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice: https://www.vodafone.nl/support/contact/.
JdeKroon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik blijf in rondjes rond gaan.

Ik heb een zakelijk Mijn Vodafone account. Na in te loggen met de hoofdgebruiker kreeg ik de melding om mijn account om te zetten. Alle gegevens ingevuld en op bevestigen geklikt. Maar daar beginnen de problemen.
Ik kreeg de melding "Oeps, er is iets mis gegaan" en geen bevestigingsemail in mijn inbox (of enige andere emailbox).

Wil ik nu (nogmaals) als hoofdgebruiker inloggen dan wordt ik automatisch doorverwezen naar de pagina om mijn account om te zetten, maar gaat daarna direct door naar de melding dat ik reeds een account heb. Wil ik inloggen met de account gegevens die ik bij de eerste keer heb ingevoerd, wordt direct mijn account voor 15 minuten geblokkeerd.

Aangezien ik de facturen nodig heb voor mijn BTW aa.gifte van dit kwartaal zou ik een snelle oplossing willen voor dit probleem.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey JdeKroon,

Het enige wat je in dit geval kunt doen is contact opnemen met de klantenservice. Via www.Vodafone.nl/support/contact kun je zien hoe dat kan. Zij kunnen het account verwijderen en een nieuwe uitnodiging sturen.

Groetjes stevied86
albertP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom wordt het tegoed buitenland bellen niet aangegeven in de Vodafone app op mijn nexus 5 telefoon.
Ik heb de nieuwe inlog al geactiveerd, maar waar normaal de weergave stond van de buitenland minuten staat nu steeds onbeperkt bellen. Ik werk internationaal, en ben dus hierdoor vorige maand al fors overschreden.
Vindt trouwens zo wie zo dat het extra wat je betaald als de limiet overschreden is buiten proportioneel. Wanneer gaat ook Vodafone de Roming afschaffen??
jbox48

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ik probeer in teloggen bij zakelijk, krijg ik sorry deze pagina bestaat niet meer.
maar ik heb gewoon een zakelijke abonement.
mijn 2de vraag, krijg ik de rekening via de mail of moet ik die bij mijn vodafone zakelijk ophalen?

bedank J.Box
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste jbox48

Gebruikt u:
https://zakelijk.vodafone.nl/ of https://zakelijk.vodafone.nl/Zakelijk/My_Vodafone_zakelijk

Er zit nog een foutieve verwijzing in de Vodafone site ben ik achter gekomen namelijk

Momenteel moet je deze nog zelf ophalen. Hier is door robertwebbe al eens een idee over in de ideeenbus gegedaan:
Linkje
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
NetwerkFreak , heb je misschien iets meer informatie voor me hierover? Ik heb een test uitgevoerd en ik kan via beide links wel inloggen met mijn zakelijke account.
redcap

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Net nieuw wachtwoord aangemaakt maar bij inloggen wordt dit niet herkend.
Heel vervelend, wat is hier aan te doen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! redcap,

Heb je dit al eens geprobeerd op en ander apparaat of via en andere browser? En wat als je opnieuw en nieuw wachtwoord aanmaakt als je klikt op Wachtwoord vergeten? Kan het zo zijn dat er perongeluk en spatie ergens tussenzit (zoals: bij het begin)?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Marc-

Ik kon op de 1 wel inloggen en op de ander niet... Beide links staan namelijk momenteel op de Website. Misschien uit het oogpunt van Lean hier uniformiteit in door trekken?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
redcap , ik heb je topic samengevoegd met een relevant topic. Jouw topic stond onterecht in het Apple board. Kun je aangeven of het met de tips van SamsungExpert en andere oplossingen in dit topic nog is gelukt?
shvi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tijdje terug aankondiging nieuwe My Vodafone omgeving, weekje later, uitgesteld. Prima, afwachten.

Nu wil ik in de tuusentijd mijn abb. verlengen, moet hiervoor wat zaken regelen en heb daarvoor mijn contractnummer nodig. Makkelijk even de app openen of online inloggen.
Jammer......... U bent nog niet uitgenodigd om een nieuw profiel aan te maken.
Dit zie ik al ruim een week verschijnen.....
Makkelijk maken jullie het mij niet Vodafone om even wat gegevens om te zetten.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @shvi,

Ten eerste welkom op het Forum!

Over je nieuwe My Vodafone account is al een topic en daarom heb ik je vraag verplaatst. Ik hoop dat je er met de tips die hier gegeven zijn uit gaat komen!
frankvdb

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds de overzetting kan ik niet meer aanloggen op MyVodafone.
Ik wordt gevraagd te koppelen met mijn E-mail waarna het fout gaat.
Heb al geprobeerd om te koppelen met nieuw account onder andere E-mail maar dat kan niet en moet ik mijn andere E-mal benaderen voor toevoegen!

Help!

Klantenservicelijn is zo druk, bijna een kwartier gewacht en nog niet opgenomen...
Ik ben niet onder de indruk
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
He @frankvdb,

Ik heb je bericht verplaatst naar het juiste topic. Ik hoop dat het met deze tips wel lukt een account aan te maken.
frankvdb

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na inloggen met E-mail adres moet ik link klikken voor verificatie E-mail adres maar dan gaat het mis en krijg ik:

Oeps
Oeps.. er is iets misgegaan
Er is iets misgegaan op deze pagina
We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens.

Ik heb niet de indruk dat iemand hiermee aan de slag is...
Ik heb geen toegang tot fakturen en dat is niet acceptabel. Ik heb deze nodig voor declaraties.
Gelieve dit met spoed in orde te maken!
frankvdb

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik via facebook "post je vraag op de tijdlijn" contact wil opnemen met service krijg ik:

Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Is de enige manier om in contact te komen echt een half uur wachten totdat 1200 wordt opgenomen?
Dat versta ik niet onder goede service.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic