Cfraenkel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht

Beste,

Ik heb op 17 april 2013 om 19h58 de klantendienst gebeld 1201 en via de snelkeuze 4 en 1 (mobiel internetten) in contact gekomen met een medewerker van vodafone (man).
ik had een vraag ivm mijn rekening en de roaming kosten die in rekening gebracht zijn voor de periode tussen 8 en 16 april 2013.
Ik heb geen sms gekregen met de informatie dat mijn tegoed opgebruikt was en ben vervolgens over mijn bundel heen gegaan. ik ben door deze persoon op een uiterst groffe en onbeschofte manier te woord gestaan . Hij wou mij nergens mee helpen en ik moest volgens hem ,met mijn problemen , maar naar mijn vodafone winkel gaan. ik sprak hem aan over zijn toon en zijn arrogante houding en vroeg vervolgens om in contact te komen met zijn overste . dit werd door hem geweigerd . Vervolgens vroeg ik zijn naam om een klacht in te dienen en dit werd door hem ook geweigerd. nadat ik uiteindelijk niet verder wou gaan met dit gesprek merk ik 10 minuten later op mijn toestel dat mijn mobiel internetten is afgesloten zonder noch een waarschuwing noch mijn toestemming.
Dit is schandalig gedrag en ik eis dan ook dat dit grondig onderzocht wordt.
Het feit dat mijn internet is afesloten heeft me honderden euros gekost en ook nog het feit dat ik internet nodig heb voor mijn werk en de veiligheid op mijn werk heeft desastreuze gevolgen gehad voor mijn persoon.
Het is duidelijk dat mijn internet door een soort misplaatste vreekactie door deze werknemer is afgesloten.
Ik overweeg dan ook ook om de nodige wettelijke stappen te ondernemen om
Al het kwaad dat mj is aangedaan door deze persoon recht te trekken.
Ik verwacht graag zo spoedig mogelijk antwoord van jullie dienst,

Fraenkel cedric
11 Reacties 11
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo Fraenkel, dat is niet zo best! Het afsluiten van je internet kan een gevolg zijn van je hoge kosten. Ik raad je aan om hier contact over op te nemen met onze klantenservice, zodat zij het een en ander kunnen nakijken. Hoe je contact kunt opnemen vind je hier: http://www.vodafone.nl/klantenservice/
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
@ Jochen

Ik vind het knap dat jullie moderators en andere mensen van vodafone hier rustig op kunnen antwoorden.

Ik denk zelf alleen dat dit een antwoord is wat mensen nog kwader kan maken.
Uit jouw bericht blijkt dat het betoog van Fraenkel in de eerste ontkracht wordt.
"Dat is niet zo best"
Die meneer heeft een legitieme klacht en wilt serieus genomen worden.
Met "dat is niet zo best" is dat niet echt mogelijk.
Ook staat er niks over eventuele stappen die genomen worden om het desbetreffende verhaal voor meneer uit te zoeken.

Ikzelf denk dat het door dit zo'n berichten te plaatsen de service van vodafone niet ten goede komt.
Iets wat zonde is want ik vermoed dat jullie ontzettend je best doen en ik kan me voorstellen dat na tig telefoontjes of negatieve berichten het moeilijk kan zijn je nog in te leven in sommige klanten.

Dit bovenste is overigens geen aanval op jouw of andere moderators/crew members persoonlijke aard.
Gewoon mijn bevindingen over hoe het hier op het forum af en toe toegaat en hoe het mogelijk beter zou kunnen.
Cfraenkel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@belphegor

Ik vindt jouw reactie helemaal terecht en inderdaad na de 4 de telefoon aan de klantendienst en zeker meer als een uur mijn
Uitleg te doen is het antwoord : dat ik het zelf in de winkel moet regelen !!!? Ik vraag me soms af waar die klantendienst eigenlijk voor staat.
De positieve noot is dat ik via facebook wel heel snel en professionele hulp heb gekregen van een zekere Robbie.
Hij wist mij in 2 berichtjes exact te vertellen waar het probleem zat en met een geschikte oplossing te komen...
Dus voor iedereen met een klacht...use Facebook ...klantendienst kost geld en is totally useless behalve als u enige vraag is wat je saldo is en wat de rekening wordt!!!!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Belphegor,

Het spijt me dat ons berichtje zo is overgekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling want we doen ons best om iedereen zo goed en duidelijk mogelijk te woord te staan. Dat wil niet zeggen dat er geen ruimte is voor verbetering dus feedback is altijd welkom. Dank je wel hiervoor!
@Cedric,

Goed om te horen dat je via Facebook goed geholpen bent! Ik zal in ieder geval aan mijn collega Robbie doorgeven dat je blij bent met de oplossing die je van hem hebt ontvangen.

Het is lastig om via het forum meteen aan te geven waar de kosten vandaan komen aangezien wij geen toegang hebben tot jouw gegevens. Daarom raden we in de meeste gevallen aan om even contact op te nemen met onze telefonische klantenservice of met onze collega's via Twitter en Facebook. Zij kunnen namelijk wel om gegevens vragen en dus ook nakijken wat er precies aan de hand is.

Ik heb in ieder geval wel vernomen dat er vanuit onze kant geen blokkade op mobiel internet is geplaatst, dus het zou gewoon nog moeten lukken om verbinding te maken. Ben je er inmiddels al achter hoe het komt dat je toch geen verbinding kunt maken met internet? Als dit niet zo is dan wil ik je graag via het forum helpen om uit te zoeken hoe dit kan.

Ik hoor het graag van je!
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
@ maartje.

Het was gewoon wat mij opviel.
En het is maar een idee om het nog beter te maken.

Nogmaals ik snap echt wel dat jullie een heleboel klachten en zeer hoogst waarschijnlijk ontevreden en kwade klanten hebben die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.
Ik kan me voorstellen dat je zeker tegen het einde van de dag al je energie op is en je geduld ook ver te zoeken is. Als dan de zoveelste klant komt die zich onbeschoft gedraagt kan ik me voorstellen dat je niet je uiterste best gaat doen.
Het moet immers van 2 kanten komen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
belphegor schreef:
@ maartje.

Het was gewoon wat mij opviel.
En het is maar een idee om het nog beter te maken.

Nogmaals ik snap echt wel dat jullie een heleboel klachten en zeer hoogst waarschijnlijk ontevreden en kwade klanten hebben die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.
Ik kan me voorstellen dat je zeker tegen het einde van de dag al je energie op is en je geduld ook ver te zoeken is. Als dan de zoveelste klant komt die zich onbeschoft gedraagt kan ik me voorstellen dat je niet je uiterste best gaat doen.
Het moet immers van 2 kanten komen.
Haha, het is inderdaad niet altijd even makkelijk want we krijgen genoeg beledigingen/scheldwoorden en andere zaken te horen. 😉 Maar ik begrijp het ook wel hoor, want soms moet men de frustratie toch even kwijt en dan zijn wij degenen die bereikbaar zijn. Dat is ook niet erg! Zolang er wel respectvol tegen elkaar gepraat wordt. En een voordeel hebben we wel, schelden is sowieso niet toegestaan op het forum... 😉
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Ja dat scheelt weer.
Ik ben ook geen fan van de nieuwe vodafone abonnementen.
(en hoop dat er gauw een nieuwe RED komt die zich vooral op data concentreert en dus 15 a 20 onder de 50 euro ligt.
Maar ik probeer me niet als een "eikel" (geen scheldwoord maar een vrucht van een eikenboom 🙂
te gedragen.
ik wacht momenteel rustig af.

Ik ben ook van mening dat je meer voor elkaar krijgt als je, je rustig houd en netjes gedraagd.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
belphegor schreef:

Ik ben ook van mening dat je meer voor elkaar krijgt als je, je rustig houd en netjes gedraagd.
Dat ben ik helemaal met je eens! 😄

En wat betreft je mening over de nieuwe Red abonnementen, die horen we ook graag! Of die mening nu positief of negatief is.

Wist je trouwens dat er ook een topic is waar je jouw mening over de nieuwe Red abonnementen kunt achterlaten? Misschien kun je daar ook eens een kijkje nemen en op het topic reageren. Dit topic vind je hier.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Ik heb mijn mening al op verschillende topics geplaats.

Ik heb zelf een topic aangemaakt wat mijn "ideale" RED abonnement zou zijn.
Is in het vodafone RED topic met het draadje genaamd:
Waarom niet nog een nieuw RED abonnement.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
belphegor schreef:
Ik heb mijn mening al op verschillende topics geplaats.

Ik heb zelf een topic aangemaakt wat mijn "ideale" RED abonnement zou zijn.
Is in het vodafone RED topic met het draadje genaamd:
Waarom niet nog een nieuw RED abonnement.
Ik ga er eens naar kijken 😄
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Dat zou ik op prijs stellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic