Hondenschool In

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud code doorgeven

Goedenavond, ben nu al meerdere dagen bezig jullie te bereiken, maar helaas zonder succes...

Wil namelijk mijn nummerbehoudcode doorgeven...

Geen fijne start zo...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Hondenschool Inca
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk begrijp ik deze vraag niet zo goed. Wat bedoel je met een nummerbehoudcode? Normaal gezien geef je aan Vodafone door dat je je nummer wenst te behouden en dan regelen ze bij Vodafone alles via je oude provider. Snap daarom niet goed waarom jij een code zou moeten doorgeven?!

Om op een snelle manier contact te krijgen via Vodafone kan je best de klantenservice van Vodafone bellen (0800-0560 - maandag tot en met vrijdag 08:00-21:00 en zaterdag 09:30-18:00). Maar je kan ook via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen en de vraag stellen.

Op de community kunnen we je jammer genoeg niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en niemand in een systeem kan om te kijken wat we voor je kunnen doen :). Ook voor privacy natuurlijk en we werken niet bij Vodafone (althans, ik niet). Dus beste is bellen en anders even in de pen via Twitter en/of Facebook.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Hondenschool Inca
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk begrijp ik deze vraag niet zo goed. Wat bedoel je met een nummerbehoudcode? Normaal gezien geef je aan Vodafone door dat je je nummer wenst te behouden en dan regelen ze bij Vodafone alles via je oude provider. Snap daarom niet goed waarom jij een code zou moeten doorgeven?!

Om op een snelle manier contact te krijgen via Vodafone kan je best de klantenservice van Vodafone bellen (0800-0560 - maandag tot en met vrijdag 08:00-21:00 en zaterdag 09:30-18:00). Maar je kan ook via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen en de vraag stellen.

Op de community kunnen we je jammer genoeg niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en niemand in een systeem kan om te kijken wat we voor je kunnen doen :). Ook voor privacy natuurlijk en we werken niet bij Vodafone (althans, ik niet). Dus beste is bellen en anders even in de pen via Twitter en/of Facebook.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Hondenschool Inca

Had je nog contact gehad met mijn collega's over de code die nodig is voor nummebehoud?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic