Guidofone

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterecht afgesloten en zonder waarschuwing

Beste Vodafone,
Hoe bestaat het dat wij als zakelijke klant zomaar worden afgesloten, zonder enige notificatie, en bovendien onterecht.
Er zouden meerdere facturen niet zijn betaald, wat aantoonbaar niet waar is.
Is het het nou zoveel gevraagd om een mailtje, smsje of even te bellen om te attenderen op een openstaande post?
Uw medewerkers beweren zelfs dat er gebeld zou zijn, nog iets dat niet waar is.
Hoeveel moeite is het om een SMS of mail te sturen, dat zal voor u toch niet de extra kosten zijn als dat waar zou zijn,
plus dat zou ondiscutabel traceerbaar zijn.
Behalve dat het vervelend is dat je je klanten niet op de hoogte te stelt, sluit je het nummer ook nog eens vlak voor het weekend af en kun je daar alleen maar achterkomen zodra je zelf probeert te bellen.

Deze manier van omgaan met ons als klant vind ik ronduit onbeschoft en asociaal.
Is het ooit bij u opgekomen dat Vodafone zelf een fout gemaakt kan hebben?
We hebben notabene een zakelijke account, en dit is bovendien niet de eerste keer dat er zonder waarschuwing ten onrechte word afgesloten.
Ik verwacht dan ook dat Vodafone hier professioneel en fatsoenlijk mee omgaat.
Ik hoop dat via deze weg er vanavond nog iemand namens Vodafone verantwoording neemt en direct recht zet zodat wij het weekend weer kunnen bellen en werken,
waar we voor BETALEN!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend dat dit jouw overkomt. Normaliter als een rekening niet is betaald worden er een aantal sms'jes verstuurd ter herinnering. Echter vanuit hier kunnen wij niet in de systemen omdat het forum een platform is waar vragen beantwoord worden door andere klanten/forumgebruikers. Hierdoor kunnen wij niet inzien of de sms'jes daadwerkelijk verstuurd zijn, of het onterecht is of om het issue te laten onderzoeken. Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met de klantenservice, kan tevens ook via de chat. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend dat dit jouw overkomt. Normaliter als een rekening niet is betaald worden er een aantal sms'jes verstuurd ter herinnering. Echter vanuit hier kunnen wij niet in de systemen omdat het forum een platform is waar vragen beantwoord worden door andere klanten/forumgebruikers. Hierdoor kunnen wij niet inzien of de sms'jes daadwerkelijk verstuurd zijn, of het onterecht is of om het issue te laten onderzoeken. Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met de klantenservice, kan tevens ook via de chat. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
Guidofone
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt!

Via Twitter werden we geholpen, vanochtend heeft de klantenservice inderdaad geconstateerd dat het onterecht was, de blokkade opgeheven en mij met de myVodafone afdeling doorverbonden.

Het schijnt een bekend probleem te zijn (aldus de medewerker) dat de site niet goed functioneert en er word aan gewerkt, maar of dat kwestie van dagen of maanden is kon ze niet zeggen.
Vooralsnog heeft het voor ons in al die jaren nog nooit goed gefunctioneerd, maar we kunnen nu gelukkig weer bellen in ieder geval en we hebben weer de status dat er geen automatische incasso procedures of blokkades op onze account kunnen gebeuren.

DIt was helaas niet de eerste keer, ik weet dat er veel systemen gemigreert moesten worden en ik hoop dat Vodafone het snel op orde krijgt.
De mederwerkers zijn heel vriendelijk, geduldig en behulpzaam; het komt dus altijd goed, het was alleen even vervelend dat dit automatisch gebeurt en vlak voor het weekend; en zonder enige notificatie.
Anonymous
Niet van toepassing
Ja dat geloof ik graag, dit soort ongemakken gebeuren meestal op ongemakkelijke momenten.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Heb dit bericht (naast dat het probleem is opgelost) even verplaatst van Het koffiehuis naar Abonnementen om zo geen verwarring te brengen in het board.

Fijne avond!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Guidofone , fijn dat het inmiddels met je opgelost is! Dan sluit ik hierbij het topic, en hoop ik je uiteraard snel weer terug te zien op ons forum! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic