LarsdeKeijser

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SMS ontvangen omtrent maritiem netwerk terwijl ik in Nederland ben

Beste community,

 

Ik kreeg zojuist de onderstaande sms maar ik ben niet in het Buitenland. Daar vooraf kreeg ik een sms dat mijn gebruikskosten voor internationale data nu starten. Maar ik ben gewoon in NL. Via My Vodafone ook geen extra verbruik zichtbaar maar ik maak me nu toch zorgen om Fraude oid. Kan iemand mij helpen aub want de klantensevrice is gesloten.

 

Alvast veel dank.

 

Gr. Lars

 

Welkom in het maritieme netwerk. Let op, je bevindt je in een land waar relatief hoge tarieven voor roaming gelden! Bellen naar Nederland en lokaal 3.75 p/m kost, gebeld worden 0.25 p/m, SMS versturen 0.25, SMS ontvangen gratis, internet kost 7.50 per MB. Je datalimiet staat op 50 euro excl. BTW. Kijk voor meer details opwww.vodafone.nl/buitenland Prettig verblijf gewenst, Vodafone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @LarsdeKeijser 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waar in Nederland zit je? Je kan natuurlijk altijd in je telefoon kijken op welk netwerk je zit. Ga naar instellingen en dan mobiel netwerk en kijk daar op welk netwerk je zit. Mocht daar maritime staan, probeer deze dan handmatig om te zetten naar Vodafone NL. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @LarsdeKeijser 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waar in Nederland zit je? Je kan natuurlijk altijd in je telefoon kijken op welk netwerk je zit. Ga naar instellingen en dan mobiel netwerk en kijk daar op welk netwerk je zit. Mocht daar maritime staan, probeer deze dan handmatig om te zetten naar Vodafone NL. 

LarsdeKeijser
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy . Dank voor je reactie. Ik heb dat alleen al gedaan 😅. Ik zie in My Vodafone ook geen enkel verbruik in buitenland (behalve van een paar dagen terug toen Ik in Frankrijk (in landelijk gebied met dekking). Héél vreemd. Ik heb nu Roaming maar even uitgezet en internet nu via WiFi. Morgen de klantenservice even bellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic