Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Verstoring interne systemen 03-11-2015

http://voda.fo/ne/zvejfOp dit moment zijn er problemen met een aantal interne klantenservicesystemen waardoor we je via de klantenservice niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daarnaast kun je hinder ondervinden met het volgende:


  • Het inloggen en gebruik van My Vodafone (App)
  • Het activeren van BloX
  • Het aanmaken van een nieuw My Vodafone account
  • Het bekijken van het tegoed en het verbruik

Het probleem is bekend en er wordt nu aan gewerkt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer je contact wilt opnemen met de klantenservice vragen we je om dat op een later moment te doen.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
De problemen met onze interne klantsystemen en My Vodafone zijn verholpen. Alle diensten werken dus weer naar behoren.

Heb je toch nog problemen met een van bovenstaande diensten? Kijk dan even naar deze informatie op onze website.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Helaas zijn de problemen met bovenstaande diensten nog niet opgelost. Onze technische afdeling is met de hoogste prioriteit bezig om dit te verhelpen en doet zijn uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. We begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn, excuses voor het eventuele ongemak. Zodra we weer nieuws hebben plaatsen we een update in dit topic.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
De problemen met onze interne klantsystemen en My Vodafone zijn verholpen. Alle diensten werken dus weer naar behoren.

Heb je toch nog problemen met een van bovenstaande diensten? Kijk dan even naar deze informatie op onze website.
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic