Femkeeeeee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekering

Hallo!
ik had een vraagje ik heb nou al ongeveer 6 maanden een abbonoment met een galaxy s3 toestel.
Toen de tijd heb ik besloten om het toetsel niet te laten verzekeren. Maar aangezien ik een beetje onhandig ben en ik nu een vaste baan heb (meer geld) zou ik graag mijn toetsel willen laten verzekeren! is dit mogelijk?
 
alvast bedankt
met vriendelijke groet
Femke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Femke,

Het is mogelijk je telefoon te verzekeren, maar niet na 6 maanden nog.

Ik quote de tekst van de site even:

Binnen 30 dagen na aankoop aansluiten
U sluit de Vodafone Garant Verzekering af bij een Vodafone winkel, via onze Klantenservice of bij uw online bestelling. Dit kan tot uiterlijk 30 werkdagen na aankoop van uw nieuwe telefoon of aansluiting van uw nieuwe Vodafone abonnement. U kunt gebruik maken van de verzekering vanaf het moment dat u kunt bellen op het Vodafone netwerk. U kunt alleen een toestel verzekeren dat u bij Vodafone heeft gekocht in combinatie met een abonnement

Bron

Bekijk in context

1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Femke,

Het is mogelijk je telefoon te verzekeren, maar niet na 6 maanden nog.

Ik quote de tekst van de site even:

Binnen 30 dagen na aankoop aansluiten
U sluit de Vodafone Garant Verzekering af bij een Vodafone winkel, via onze Klantenservice of bij uw online bestelling. Dit kan tot uiterlijk 30 werkdagen na aankoop van uw nieuwe telefoon of aansluiting van uw nieuwe Vodafone abonnement. U kunt gebruik maken van de verzekering vanaf het moment dat u kunt bellen op het Vodafone netwerk. U kunt alleen een toestel verzekeren dat u bij Vodafone heeft gekocht in combinatie met een abonnement

Bron
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic