Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Welke info vind je op het Vodafone forum

Welke info vind je op het Vodafone Forum?
Op het Vodafone Forum is enorm veel info te vinden over Vodafone abonnementen, het Vodafone netwerk, de verschillende toestellen uit ons assortiment en de verschillende andere diensten die we bieden.

Daarnaast vind je hier nieuws, info over apps, toestelsoftware en uiteraard is er ook plek voor een leuk gesprek over niet-Vodafone gerelateerde zaken.

Veelgestelde vragen:

  • Ik heb net een abonnement besteld. Wanneer krijg ik mijn toestel en hoe neem ik mijn nummer en toestel in gebruik?
    Daarover vind je heel veel informatie in dit topic.
  • Ik kan niet bellen / sms'en / internetten. Wat nu? En zijn er werkzaamheden of een storing?
    Goede vraag. Meer informatie vind je in dit topic
    Heb je een BlackBerry? Kijk dan ook hier
  • Kan ik mijn toestel laten repareren?
    Uiteraard. Hoe vind je in dit topic
  • Kan ik een nieuwe simkaart krijgen?
    Dat kan. Hoe vind je hier
  • Ik ga naar het buitenland. Wat kost mijn abonnement gebruiken en hebben jullie tips voor me?
    Zeker, die hebben we. Kijk hier
  • Ik vraag me af wat ik nu eigenlijk kan met mijn MB bundel. Hebben jullie tips?
    Zeker! Zie dit topic

Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar vind ik antwoord op mijn vraag / waar stel ik mijn vraag?
In de onderstaande lijst vind je welke fora we hebben, en welk type vraag daar thuis hoort.


  • Tips & Tricks
    Het forum waar je je nu bevindt. Hier vind je hoe het forum werkt, wat de mogelijkheden zijn, de huisregels en een wegwijzer naar de diverse boards.

  • Vodafone Nieuws
    Hier plaatsen we nieuws over bestaande en nieuwe diensten.

  • Vodafone Red & Andere Abonnementen
    Voor al je vragen over onze nieuwe en oude abonnementen en BloX. Hier stel je vragen over de (on)mogelijkheden van je abonnement, tarieven, enzovoort.

  • Vodafone Prepaid
    Voor al je vragen over onze Prepaid-diensten, tarieven en BloX

  • Bellen & Internet in het buitenland
    Hier vind je informatie het gebruik van je abonnement in het buitenland. Wat kost het, hoe werkt het, en welke tips hebben we voor je

  • Apps & Diensten
    Hier vind je informatie over de diverse diensten die we aanbieden. Denk dan aan:
    - hoe laat je je toestel repareren
    - hoe werken Vodafone Garant en de Vervangend Toestelservice
    - Hoe krijg je een nieuwe sim
    - Hoe werkt My Vodafone
    - enzovoort

    Daarnaast vind je hier info over Vodafone apps zoals de My Vodafone en Mobile Protect apps

  • Vodafone Thuis
    Hier vind je diverse tips over Vodafone thuis. Bijvoorbeeld: hoe stel je een router in om te werken op het Vodafone Glasvezel-netwerk.

  • Toestellen en Software
    Heb je een vraag over een functionaliteit van je toestel of tablet? Dan kun je in het forum van de fabrikant van je toestel terecht. Heb je een meer exotisch toestel, dan past je vraag het best in het "overige fabrikanten" forum.

  • Het Koffiehuis
    Uiteraard moet er op ons forum ook een plek voor gezelligheid zijn. Voor een goed gesprek met je forumgenoten moet je hier zijn. Daarnaast vind je hier leuke nieuwtjes en info over de nieuwste apps

  • Feedback & Suggesties
    Is je iets opgevallen op het forum of onze site dat beter kan, of heb je een algemene tip voor ons? Dan is dit de plek voor je opmerking
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic