Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contractoverdracht nog steeds niet afgewikkeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vanaf maart bezig om onze zakelijke abonnementen om te zetten naar een andere contractant. Na meerdere telefoontje en e-mails nog steeds geen reactie. Gisteren nog de belofte gehad dat ik te...

Contractoverdracht nog steeds niet afgewikkeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vanaf maart bezig om onze zakelijke abonnementen om te zetten naar een andere contractant. Na meerdere telefoontje en e-mails nog steeds geen reactie. Gisteren nog de belofte gehad dat ik te...

Contractoverdracht nog steeds niet afgewikkeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vanaf maart bezig om onze zakelijke abonnementen om te zetten naar een andere contractant. Na meerdere telefoontje en e-mails nog steeds geen reactie. Gisteren nog de belofte gehad dat ik te...

[Opgelost] - Problemen interne systemen en diensten Alleen-lezen Onopgelost

Update 11:00De problemen met onze interne systemen zijn inmiddels opgelost. Alle systemen werken weer naar behoren.Problemen interne systemen en dienstenOp dit moment zijn er problemen met een aantal ...

kosten Alleen-lezen Opgelost

Onlangs werd de inflatiecorrectie toegepast op mijn abonnement. Ja het klopt. Het stond in de “kleine lettertjes”. Een van de zoveelste addertjes van Vodafone. Hierna stop ik ermee. Baal van dit soort...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen