sinanyildiz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

crediteren

9 december heb ik mijn samsung note 4 ingedind voor reparatie
op 22 december krijg ik van samsung volgende email:

Geachte heer xxx,

Sinds kort is in ons systeem het Billing nummer bekend waarmee de procedure bij Samsung is afgerond. Het te crediteren geldbedrag is nu door Samsung overgeboekt naar de distributeur(VODAFONE LIBERTEL B.V.) van de winkel waar u het Samsung product heeft aangeschaft.
De afronding van GRMS xxxxx heeft plaatsgevonden onder Billing nummer xxxxxxx dd. 22 december 2016.

Wij verzoeken u contact opnemen met uw winkelier om in overleg een oplossing voor uw situatie te vinden. Uw winkelier zal onder het Billing nummer het dossier van uw creditering kunnen achterhalen.

Ik ben een paar keer naar de winkel gegaan zij wisten niets van een billing nummer en konden niet helpen.
Meerdere keren naar klantenservice van vodafone gebeld zij konden ook niet helpen.
Het is nu bijna 2 maanden en vodafone weet nog niks
wat moet ik doen? heeft iemand hier ervaringen mee?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi sinanyildiz,

Ik ben zelf hiervan niet bekend mee, heb je de vraag toevallig aan Samsung zelf gesteld omdat je de mail van hun ontving neem ik aan? Wellicht dat hun dit kunnen uitleggen.

Mochten er andere zijn met antwoorden, altijd welkom!
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi sinanyildiz

Ik weet dat in het traject tussen dynafix/samsung Vodafone een vertraging zit. Dit heeft te maken met het issue van de note 7. Uit jouw bericht begrijp ik dat de creditering is goed gekeurd vanuit samsung. Dit ligt nu bij Vodafone en Dynafix. Als het goed is ga je een voucher ontvangen met een bepaald bedrag. Helaas kan ik vanuit hier niet in deze gegevens voor je. Dit is omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit heeft te maken met jouw privacy. Hiervoor moet ik je echt doorverwijzen naar de klantenservice. Zij kunnen dit navragen. Hebben zij deze optie op dat moment niet ter beschikking dan kunnen zij dit aanvragen via een case. Zorg er wel voor als je belt dat je het irma voda nummer bij de hand hebt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic