NoClaim

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

esim activeren lukt niet

Leuk hoor esim. Eindelijk 2 nummers kunnen gebruiken met mijn iphone.

tenminste…. dat hoop(te) ik

 

eergisteren besteld via de website. Gisteren keurig binnengekregen. Niets op aan te merken

QR code scannen en toestel is klaar….nu begint het wachten totdat de esim geactiveerd is in het VF systeem

en wachten…. en wachten… en wachten

helaas… ik weeg nu ongeveer een ons, maar geen geactiveerde esim

 

ik bellen met Customer care… allervriendelijkst geholpen enkel met als resultaat een medewerker die mij wist te vertellen dat het hem ook niet handmatig lukt, iets met een ertoe en als conclusie dat mijn toestel niet wordt ondersteund. IPhone XS. Ohja de XS Max wel, maar niet die van mij en hij had het nagevraagd en al zijn collega’s bevestigden dat.

 

ik heb gevraagd voor een nieuwe esim zodat ik het opnieuw kon proberen nadat ik uitgelachen was… XS niet, XS Max wel… grappenmaker

 

vandaag nieuwe esim ontvangen… zelfde riedeltje … gelukkig iemand van CC aan de lijn gehad die aangaf dat de XS wel ondersteund wordt, maar dat ook hij het niet voor elkaar krijgt

 

en nu?

24 Reacties 24
NoClaim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zojuist via chat weer contact gehad met CC en ze heeft mijn sim opnieuw geactiveerd. Telefoon rebooted, QR code gescand (ik had het profiel verwijderd voor mijn contact met CC) en het werkt nu.

Ik ben de dame zeer dankbaar… hopelijk dat het voor de rest ook snel werkt…. voor mij is het ‘case closed’

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Energieboy wrote:

Is dit een tijdelijk probleem of van langer duur?
Mijn ouders hebben namelijk nu een eSIM binnen gekregen maar durven nu niet over te stappen omdat dit in beeld staat van My Vodafone. Kunnen ze het toch gewoon aanvragen of moeten ze wachten omdat er een storing is?

 

 

Dit had ik dus ook dus ik heb contact gezocht met de chat en die hadden het zo voor mij opgelost.

Fpellemans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heerlijk die esim probeer hem ook al de hele dag alles gaat goed en dan komt het bericht  is niet geregisteerd zie de Esim niet in my vodafone. heb hem via de telefoon geactiveerd kon uurtje duren volgens het bandje 4 uur later nog niets. vodafone messenger schiet ook al niet heel erg op. maar ja zal wel zo moeten.

 

alle websites en optie geprobeerd maar woord er niet beter van.

 

kom op vodafone geef gewoon een duidelijke verklaring ook aan je medewerkers zo dat ze weten wat te zeggen.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Fpellemans 
Dit is uiteraard heel vervelend en erg lastig om te ervaren. Wat er mis gaat, geen idee, dit zal echt iemand van Vodafone je moeten vertellen. My Vodafone Messenger is geen chat en moet je zien als echt een messenger. Je krijgt antwoord zodra er iemand beschikbaar is en mensen voor je, geholpen zijn. 

Wil je direct contact, bel dan de klantenservice of start een chat, via de website. Met de chat krijg je wel direct iemand aan de lijn, zodra die aanwezig zijn om te helpen. Bellen kan ook, die zullen dan ook antwoord moeten kunnen geven. Sterker nog, de klantenservice kan direct controleren wat er is, als er geen storingen in. 

Hier op de community zal het nu niet meer lukken want vanaf nu t/m zondag zijn ze niet aanwezig. Dit omdat dit een klanten helpen klanten Community is. Wil je wel wachten op iemand van Vodafone, dan zijn die er maandag weer om te helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Fpellemans . Is het inmiddels gelukt? 🙂 Ik hoor graag of ik je nog kan helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic