Freer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

google play store foutmelding (403)

Vanmiddag nieuwe samsung galaxy s4 opegehaald in de winkel. Na de standaard (automatische) installatie krijg ik in de google play store een foutmelding (403) bij het installeren van apps.
Fabrieksinstellingen terug gezet, cach etc van google play deleet etc, zonder resutltaat.
Opnieuw opgestart, geswitched tussen wifi en internetverbinding, zonder resultaat.
Wie heeft de oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
moeder66

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoor dat playstore storing heeft na telefonisch contact met Vodafone
Baal ook kan sinds vanmiddag niks met mijn nieuwe s4

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cobras69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen oplossing heb vandaag nieuwe sony Z1 aangeschaft en zelfde probleem. Probeer de hele dag al naar een oplossing te vinden. Schijnt ook iets met de proxy te maken te hebben. Heb zelf de proxy weggehaald, maar helaas werkte nogsteeds niet.
KimS79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem... 😞
Vandaag mijn nieuwe Samsung S Galaxy III mini binnen, maar de Playstore doet het niet...
Ik krijg mijn instellingen ook niet automatisch toegestuurd, want dat gaat schijnbaar niet bij dit toestel...
Balen dus... Ik heb niet mijn nieuwe SIM kaart geactiveerd, want dat hoefde niet volgens het meisje van de vodafone winkel. ik weet niet of het daaraan zou kunnen liggen... ??
moeder66

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoor dat playstore storing heeft na telefonisch contact met Vodafone
Baal ook kan sinds vanmiddag niks met mijn nieuwe s4
roosvandenbraak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem en probeer te chatten met vodafone, maar deze is vanaf ca 18.00 uur niet bereikbaar te druk, probeer het later nog maar eens. ik hoop echt dat het door een storing komt.
nog even afwachten. ook ik heb alles al eens teruggezet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic