Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Per 4 februari 2020 wordt 3G uitgefaseerd

Vodafone heeft al zo’n 7 jaar een snel, stabiel en veilig 4G-netwerk, het 4e generatie mobiele netwerken. Het grootste gedeelte van onze Vodafone klanten gebruikt tegenwoordig 4G of 4G+. Dit biedt sneller, veiliger en stabieler mobiel internet en een betere belkwaliteit dan oudere netwerken. Vanaf 4 februari 2020 zetten we daarom vol in op 4G. Om daar ruimte voor te maken, stoppen we met ons 3G-netwerk. Ons 2G-netwerk blijft voorlopig wel bestaan: daarmee kan je sms’en en bellen. 


Wat betekent dit voor jou?
Iedereen kan blijven bellen én sms’en. Als je geen gebruik maakt van mobiel internet of alleen via wifi, dan ga je niets merken van het wegvallen van het 3G-netwerk.
Wil je gebruik blijven maken van mobiel internet onderweg, bijvoorbeeld om foto’s te versturen en ontvangen, dan moet je verbonden zijn met het 4G-netwerk. Om het 4G-netwerk optimaal te kunnen benutten is het volgende nodig:

1. Een 4G toestel
2. Een 4G simkaart
3. De juiste telefooninstellingen

Hoe je dit kunt checken lees je hieronder. 

Hoe weet ik of ik al gebruik maak van 4G?
Zet je wifi even uit. Staat er 4G of LTE in je telefoonscherm? Dan hoef je niets te doen! Staat er G, E, H+, GPRS, 2G of 3G in je scherm? Dan is je telefoon of simkaart mogelijk niet geschikt voor 4G of zorgen je instellingen ervoor dat je geen verbinding kan maken met ons 4G-netwerk.

Is mijn telefoon geschikt voor 4G?
Nieuwe toestellen zijn tegenwoordig allemaal 4G en/of 5G geschikt. Bekijk hiervoor de specificaties in de webshop bij het toestel van je keuze. Wil je weten of je huidige telefoon geschikt is voor 4G? Bekijk dan de specificaties in de toestelhandleiding. Onze medewerkers in de winkel en via de klantenservice weten ook welke toestellen geschikt zijn voor 4G.

Heb ik een nieuwe simkaart nodig?
Heb je een oude simkaart van meer als 10 jaar oud of heb je een oproep van Vodafone ontvangen dat een nieuwe simkaart nodig is? Bestel hem hier online of kom naar de winkel om gratis een 4G-simkaart op te halen. Onze medewerkers helpen je graag bij het plaatsen en activeren van je nieuwe exemplaar.

Moet ik iets wijzigen in de instellingen van mijn toestel als 3G komt te vervallen?
Het is mogelijk dat 4G uitstaat op jouw telefoon waardoor je geen verbinding kunt maken met ons 4G-netwerk.
Bekijk hoe je je toestel 4G-ready maakt. Onze medewerkers in de Vodafone winkel helpen je natuurlijk ook graag.

Wat kan ik met een 4G-telefoon?
De kwaliteit van foto’s en video’s verbetert en ook het delen hiervan is gemakkelijker. Het bekijken van het laatste nieuws in de achtertuin, videobellen met vrienden of familie, tv-uitzendingen terugkijken, je route checken of parkeergeld betalen: 4G-apparaten kunnen steeds meer. 4G is sneller, veiliger en stabieler mobiel internet voor iedereen.
Heb je een 4G-telefoon? Dan kan je ook gebruik maken van Bellen over Wifi en 4G WiFi - VoLTE.

Ik woon in een 3G-gebied. Kan ik dan straks geen internet meer gebruiken?
Alle 3G-regio’s krijgen per 4 februari 2020 een update naar 4G. Als je telefoon, simkaart en instellingen klaar zijn voor 4G, zal je telefoon automatisch overgaan naar 4G.

Wat gebeurt er met 2G?
Via het 2G-netwerk kan je blijven bellen en sms’en. Via 2G kan je ook internetten: het versturen van een WhatsApp-bericht of icoon zal geen probleem zijn. Het ontvangen en versturen van foto’s in WhatsApp of het laden van filmpjes van Facebook, Instagram of YouTube kan alleen via wifi en 4G.


Het 2G netwerk blijft sowieso beschikbaar bij Vodafone tot het einde van 2024. Het 2G netwerk wordt op dit moment nog maar minimaal gebruikt voor data of belverkeer in Nederland. Maar Vodafone heeft wel veel zakelijke oplossingen die gebruik maken van 2G. Dat is dus ook de reden dat Vodafone kijkt naar mogelijkheden om 2G langer te leveren. Als we 2G wél uitschakelen, communiceren we dit ruim van tevoren. 

 

Heb ik een nieuw abonnement nodig om gebruik te maken van het 4G-netwerk?
Al onze abonnementen zijn omgezet naar 4G, een nieuw abonnement is dus niet nodig. Dit geldt overigens ook voor prepaid. Daarnaast heb je dus wel een 4G-telefoon, 4G-simkaart én de juiste instellingen nodig om dit betere 4G-internet te ervaren!

Verbruik ik met 4G meer data?
De kosten van het gebruik van 4G zijn niet anders dan die van 3G. Wel is het zo dat mensen meer data verbruiken via 4G omdat men méér gebruik maakt van het mobiele internet. Afhankelijk van je abonnement en dataverbruik maak je je 4G-gebruik zo duur als je zelf wilt. Om geen onverwachte kosten buiten je bundel te maken, raden we je BloX Beperkt Internet aan. 

Heb je nog andere vragen? Plaats dan een reactie onder dit topic óf open je eigen topic! De Community helpt je graag! 

141 Reacties
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes

Okee, ik begrijp dat het wel goed geregeld is, maar dat er wel een mogelijkheid is dat je toch niet 112 kunt bellen op een plek waar straks alleen 4G is, bijvoorbeeld als je diep in een kantoorpand zit. Het lijkt me toch goed als dit ook snel via VoLTE kan.

Anonymous
Niet van toepassing

Hier in Ede Gelderland 3g afgekoppeld. Zo te zien heeft Hollandsnieuwe nu ook 4g bellen. Zie tijdens gesprekken uiteraard geen 3g meer waar Hollandsnieuwe alleen voor bellen gebruik maakte maar ook geen 2g zichtbaar tijdens bellen. Alleen 4g is zichtbaar op de iphone 7 voor data en bellen. Tijdens bellen verdwijnt het 4g icoontje beeindig je het gesprek zie je gelijk 4g staan. Het icoontje 2g komt tijdens bellen niet in beeld neem dus aan dat Hollandsnieuwe nu ook is overgeschakeld naar 4g bellen. Kan @Sharon of @Steven dit bevestigen.

RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes

Als het 4G-logootje verdwijnt dan bel je waarschijnlijk via 2G.

Anonymous
Niet van toepassing

@RuudNL Dan zou er toch een 2g icoontje moeten verschijnen voorheen 3g bij Hollandsnieuwe. 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Bij 2G bellen zie je geen icoon staan. 

Bij bellen over 3G /4G blijft het icoontje wel staan je kan dan namelijk ook tijdens een gesprek het mobiele internet gebruiken.

Kortom als je geen icoon ziet staan tijdens het bellen dan bel je over 2G.

Anonymous
Niet van toepassing

@Megapaul @RuudNL  Bedankt heren had inmiddels gegoogeld en idd apple ios 13 geeft geen 2G netwerk icoontje meer aan. Vandaar dat ik ook al commentaar ontving in mijn naaste omgeving dat de spraakkwaliteit van mijn 2G verbinding tijdens bellen stukken minder is. Zij ervaren een holle klank niet te verwarren met echo. Afijn nu is Hollandsnieuwe cq Vodafone aan zet om Hollandsnieuwe klanten zo snel mogelijk over te zetten naar 4G Volte en Vowifi. We zijn nu fors achteruit gegaan met bellen qua kwaliteit waarbij de concurrent Simyo Kpn wel 4G Volte al een aantal maanden aanbied. Intern bij Vodafone en waarschijnlijk ook Hollandsnieuwe is al bekend hoe of wat maar wat ik begreep van mod @Sharon mag er nog niks naar buiten gebracht worden. Beetje jammer dit wat hiervoor nu exact de reden is ik weet het niet kan helaas niet in de van Vodafone kijken. Ik zag ergens in deze topic een tweet voorbij komen waarbij een Hollandsnieuwe helpdesk medewerker zei dat er 4G volte beschikbaar zou zijn per januari 2020. Helaas klopt deze info dus niet.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@Hans.W concreet is jouw vraag dus nu nog of hollandsnieuwe overgeschakeld is naar bellen via 4G? En zo niet, wanneer dit wel gaat gebeuren? 

Anonymous
Niet van toepassing

@Sharon  Klopt helemaal. Heb wel het sterke vermoeden dat ik nu met 2G bel. Geen icoontje meer qua netwerk als ik bel voorheen 3G zichtbaar tijdens bellen nu niks meer dus zie eerdere topics hiervoor met @RuudNL en @Megapaul .

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De uitrol van Bellen over Wi-fi/4G voor Hollandsnieuwe & Prepaid klanten is inmiddels gestart. Binnenkort kunnen alle klanten, met een geschikt toestel, hier gebruik van maken @Hansw 

D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

@Steven is er ergens ook een lijst terug te vinden welke telefoons ondersteuning krijgen voor 4g en wifi-bellen bij hollandsnieuwe? 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
D-2010 wrote:

@Steven is er ergens ook een lijst terug te vinden welke telefoons ondersteuning krijgen voor 4g en wifi-bellen bij hollandsnieuwe? 

Waarschijnlijk zullen dit dezelfde toestellen zijn als bij Vodafone. Hollandsnieuwe = (budget) Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat zullen inderdaad dezelfde toestellen zijn als bij ons @Megapaul @D-2010 

ngrims

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind het een teleurstellende ontwikkeling dat Vodafone stopt met 3G. Ik woon in Amersfoort-Vathorst en heb buitenshuis vaak maar een streepje 4G dekking. Dit zorgt regelmatig voor haperende telefoon- en internetverbindingen. Er is door bouwactiviteiten een mast weggehaald en daardoor een achteruitgang van dekking. Hierover heb ik al contact gehad met de klantenservice. Het is zoals het is en Vodafone kan geen toezegging doen dat die nog terugkomt. 

Als 3G niet meer beschikbaar is om op terug te vallen dan is 2G wel een stap terug in de tijd. Waarom zorgt Vodafone niet eerst voor goede 4G dekking op de plekken waar die echt onvoldoende is voordat de vorige techniek ontmanteld wordt?

 

D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Steven wrote:

Dat zullen inderdaad dezelfde toestellen zijn als bij ons @Megapaul @D-2010 

Per vandaag kunnen wij met ons hollandsnieuwe abonnement wifi-bellen en bellen over 4G. Dit met een best wel oud toestel; de Samsung Galaxy S6. Even getest allemaal en werkt prima! Ook hier zien wij Vodafone in het scherm staan als wifi-bellen aanstaat.

Anonymous
Niet van toepassing

@ngrims  Heb je toevallig in huis een internetverbinding met modem en wifi zo ja. Dan zou je bellen over wifi kunnen proberen als je mobieltje dit ondersteund. In ieder geval ondersteund Vodafone Vowifi.

Anonymous
Niet van toepassing

@Steven  Bedankt voor je info betreft Volte/Vowifi 4G Hollandsnieuwe. Het werkt zeer goed de verbinding voor gesprekken komt snel merkbaar ten opzichte van 2G tot stand. Spraakkwaliteit is goed in tegenstelling van 2G. Vowifi werkt ook prima al met al een zeer tevreden mens. Kom er nu toevallig achter dat het nu werkt omdat ik deze topic had opgeslagen op mijn ipad. Helaas krijg ik geen of zelden een e-mailtje van reacties op topics die ik opgestart hebt cq gereageerd heb. Heb alle instellingen nagelopen alles staat aangevinkt. Wellicht is dit een insided issue die deze forum beheren cq software matig bijhouden, Ben ook actief op de community ziggo forum daar werkt het wel. Misschien ben ik hier de enigste in of zijn er meerdere mensen die geen meldingen via email binnen krijgen. @Energieboy Krijg jij wel alle emailmeldingen zodra er gereageerd in je topic of waar je in gereageerd hebt?.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Hans.W  Volg je het topic ook? Krijg je een e-mail als je naam wordt genoemd?

Super om te horen dat VoLTE werkt! Leuk om te lezen dat je bij Ziggo ook actief bent. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan hoor ik het graag.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik krijg het gewoon binnen. Geen probleem 

Anonymous
Niet van toepassing

@Steven  Ik volg deze topic en als mijn naam wordt genoemd de laatste keer heb jij mijn naam genoemd  dat Hollandsnieuwe volte en vowifi heeft. Heb geen e-mail ontvangen. Ook niet in de spambox. 

Steven wrote:

De uitrol van Bellen over Wi-fi/4G voor Hollandsnieuwe & Prepaid klanten is inmiddels gestart. Binnenkort kunnen alle klanten, met een geschikt toestel, hier gebruik van maken @Hansw 

 

Anonymous
Niet van toepassing
Hans.W wrote:

@Steven  Ik volg deze topic en als mijn naam wordt genoemd de laatste keer heb jij mijn naam genoemd  dat Hollandsnieuwe volte en vowifi heeft. Heb geen e-mail ontvangen. Ook niet in de spambox. 

Steven wrote:

De uitrol van Bellen over Wi-fi/4G voor Hollandsnieuwe & Prepaid klanten is inmiddels gestart. Binnenkort kunnen alle klanten, met een geschikt toestel, hier gebruik van maken @Hansw 

 

Kan zijn @Steven dat het gewoon incidenteel is. De reactie van vandaag Steven dat ging goed daar kreeg ik wel een mailtje van. @Energieboy heeft ook gereageerd maar noemt niet expliciet mijn naam dus krijg ik geen mailtje. Klopt mijn conclusie.

Energieboy wrote:

Ik krijg het gewoon binnen. Geen probleem 

 

ngrims

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hans.W wrote:

@ngrims  Heb je toevallig in huis een internetverbinding met modem en wifi zo ja. Dan zou je bellen over wifi kunnen proberen als je mobieltje dit ondersteund. In ieder geval ondersteund Vodafone Vowifi.

Jazeker, ik heb een 200Mbps glasvezel liggen en heb ook Vodafone WiFi-bellen aanstaan (iPhone 8). Ik kreeg die aanbeveling ook van de klantenservice. Echter, dat leverde regelmatig een dermate beroerde geluidskwaliteit op dat ik toch maar via Whatsapp of Skype/Teams bel. Misschien dat bij 1 streepje 4G het telefoongesprek nog niet naar WiFi overschakelt.

Op 4Gmasten.nl is de laatste update van Vodafone van 14 jan. jl. maar de Vodafone mast die bij ons om de hoek zou staan is vorig jaar echt al vanwege nieuwbouw weg gehaald. Dus is er een verschil tussen de theoretische dekking en die je in de praktijk haalt.

Vodafone, werk je gegevens aub bij!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

@Hans.W 
Het klopt dat de mail info soms een beetje lastig is, maar daar is een uitleg voor. Nu ik je heb genoemd krijg je een e-mail, maar omdat je deze topic volgt, krijg je nog een e-mail (dus 2 stuks). 

Stel nu, Steven schrijft iets, ik kom er gelijk daarna met een bericht, en jij bent nog niet op deze topic geweest, dan krijg je alleen een e-mail met daarin dat Steven iets heeft geschreven. Mijn bericht zie je dan toch wel, als je dan op deze topic komt. Zou je nu Steven z’n bericht hebben gelezen en ik zou een tijdje later weer iets schrijven, dan krijg je weer wel een e-mail en dan de melding dat ik iets heb geschreven. 

Dus het volgende:
- Je krijgt altijd mail als iemand je heeft genoemd
- Je krijgt altijd mail als iemand in de topic iets schrijft 
- Je krijgt GEEN mail van de persoon er a als je de topic toch nog niet hebt gezien met de link in de vorige mail (in de mail van Steven was je al hier online en daardoor zie je mijn bericht dan ook )
- Je krijgt GEEN mail als je bv per ongelijk op je browser de topic open hebt laten staan. 

Het is een beetje verwarrend maar ik hoop dat het nu duidelijk is. Nu heb je 2 nieuwe berichten ontvangen ??

Anonymous
Niet van toepassing

@Energieboy  Bedankt voor de info krijg nu maar 1 email waarschijnlijk omdat mijn naam wordt genoemd. Als er wat wordt geschreven in deze topic krijg ik geen mailtje of zelden. Misschien kan @Steven  hier in kan duiken waar het mis gaat. Op de community ziggo gaat het wel goed.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik kreeg overigens nu ook alleen maar een mail dat ik genoemd ben. Dus geen mail dat er hier een nieuw bericht is geschreven. 1x ontvangen dus!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik weet wel dat er een issue is geweest aan de achterzijde waardoor de mail niet verstuurd werd. Maar laten we het hier lekker on topic houden en over volte/vowifi hebben.

Mocht je geen mail ontvangen hebben vanwege mijn reactie. Stuur me dan even een privébericht. Dan pak ik het vanuit daar verder op. 

 

Mega-Toby

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vind het zeer teleurstellend dat 3g uitgeschakeld is. Wat krijg je nu, je kunt niet je internet gebruiken als je aan het bellen bent even wat opzoeken kan nu niet meer als je ingesprek bent. Wat voorheen wel kon. Heb al diverse mensen in mijn omgeving horen klagen dat diet niet meer kan. Wat komt hier voor terug ? . Dit is duidelijk een achteruitgang wat vodafone niet goed doordacht heeft. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Uiteindelijk komt hier het 5G netwerk voor terug @Mega-Toby. Het uitschakelen van 3G zorgt ervoor dat er ruimte is voor het 5G netwerk.
Ik heb zojuist zelf geprobeerd om te bellen en het internet te open tegelijk. Mij lukt dit. Ik denk dat het heel erg afhankelijk van de locatie is. Ik zie namelijk bij mij in beeld 4G+ staan. 

D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Mega-Toby wrote:

Vind het zeer teleurstellend dat 3g uitgeschakeld is. Wat krijg je nu, je kunt niet je internet gebruiken als je aan het bellen bent even wat opzoeken kan nu niet meer als je ingesprek bent. Wat voorheen wel kon. Heb al diverse mensen in mijn omgeving horen klagen dat diet niet meer kan. Wat komt hier voor terug ? . Dit is duidelijk een achteruitgang wat vodafone niet goed doordacht heeft. 

Heb net thuis ook even getest en geen problemen. Tijdens een telefoongesprek een speedtest gedaan. 60 mbps download en 8 mbps upload.

Ook ik heb dan een 4G+ verbinding. (uiteraard de WiFi-verbinding even uitgezet! ?) 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik moet er wel bij vermelden dat ik bellen over 4G aan heb staan @D-2010 @Mega-Toby 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Megapaul wrote:
Megapaul wrote:
Vodafone wrote:

@Megapaul

“The other site is S07873 (yes, bottom right), but this will be a completely new site. The other one, S00817 is already in service and will only be upgraded to L18 and L21.

Upgrades go faster than new sites, therefore S07873 will take longer ( around 8 months from now), and it will have 2G and 4G (L8 and L18), so it will help with the capacity in Wognum.”

 

Thanks for the additional information. 

I'm very exited how it will be in the future.

 

 

@Vodafone is it possible to send me a message when they start the construction for site S07873?

regards Paul

@Sharon @Vodafone

Was er al een planning wanneer de site S07873 actief gaat worden / wanneer ze beginnen met bouwen?  7 maanden geleden werd er aangeven over ongeveer 8 maanden. Klopt die planning nog? 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Een hele goede vraag @Megapaul. Ik check dit even bij de juiste afdeling voor je na. Zodra ik nieuws heb, dan zal ik dit vermelden in dit topic. 

J. Relou

Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey dit is TOP!! Mijn 1 jaar oude Motorola One Vision word dus gewoon niet ondersteund en bel nu dus via 2G netwerk en val constant weg… Terwijl als ik niet bel perfect 4G+ netwerk heb. Dacht al hier heb ik nooit zoveel last van gehad maar dit is dus met het neerhalen van het 3G netwerk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hey @Megapaul 
Zoals beloofd zou ik je een update geven. Ik heb inmiddels een reactie terug ontvangen met betrekking tot jouw vraag. De locatie is helaas nog in overname. We zijn op zoek naar een site share, maar we hebben nog geen geluk gehad met het ontvangen van een reactie van de eigenaar (privé mast). Dit is geëscaleerd naar het overnamebedrijf. 


 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Cecilia Vodafone wrote:

Hey @Megapaul 
Zoals beloofd zou ik je een update geven. Ik heb inmiddels een reactie terug ontvangen met betrekking tot jouw vraag. De locatie is helaas nog in overname. We zijn op zoek naar een site share, maar we hebben nog geen geluk gehad met het ontvangen van een reactie van de eigenaar (privé mast). Dit is geëscaleerd naar het overnamebedrijf. 


 

@Cecilia Vodafone Oke dan zetten ze er spoed achter?

Vodafone is namelijk hier  al jaren bezig om een mast te kunnen plaatsen.

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Megapaul wrote:
Cecilia Vodafone wrote:

Hey @Megapaul 
Zoals beloofd zou ik je een update geven. Ik heb inmiddels een reactie terug ontvangen met betrekking tot jouw vraag. De locatie is helaas nog in overname. We zijn op zoek naar een site share, maar we hebben nog geen geluk gehad met het ontvangen van een reactie van de eigenaar (privé mast). Dit is geëscaleerd naar het overnamebedrijf. 


 

@Cecilia Vodafone Oke dan zetten ze er spoed achter?

Vodafone is namelijk hier  al jaren bezig om een mast te kunnen plaatsen.

@Cecilia Vodafone of @Steven Vodafone 

Enig zicht hoe lang het dan gaat duren?

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Megapaul wrote:
Megapaul wrote:
Cecilia Vodafone wrote:

Hey @Megapaul 
Zoals beloofd zou ik je een update geven. Ik heb inmiddels een reactie terug ontvangen met betrekking tot jouw vraag. De locatie is helaas nog in overname. We zijn op zoek naar een site share, maar we hebben nog geen geluk gehad met het ontvangen van een reactie van de eigenaar (privé mast). Dit is geëscaleerd naar het overnamebedrijf. 


 

@Cecilia Vodafone Oke dan zetten ze er spoed achter?

Vodafone is namelijk hier  al jaren bezig om een mast te kunnen plaatsen.

@Cecilia Vodafone of @Steven Vodafone 

Enig zicht hoe lang het dan gaat duren?

@Vodafone@Sharon Vodafone of @Lycke Vodafone Kan ik van jullie misschien een reactie krijgen want @Cecilia Vodafone of @Steven Vodafone reageren nog steeds niet.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Helaas is er nog steeds geen duidelijk zicht op de termijn hiervan. Ik heb dus geen duidelijk antwoord voor je, @Megapaul . Sorry!

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Lycke Vodafone wrote:

Helaas is er nog steeds geen duidelijk zicht op de termijn hiervan. Ik heb dus geen duidelijk antwoord voor je, @Megapaul . Sorry!

 

Inmiddels zijn we ruim 5 maanden verder.

kan je nog eens navragen wat de status van site S07873 is?

Want het is echt een kastje naar de muur verhaal aan het worden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is site S07873 nog niet actief en zijn ze hier nog mee bezig @Megapaul 

Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

@Louis 

 

Inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder is er iets bekend over site S07873?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog geen ander antwoord voor je @Megapaul. De site is (nog) niet actief. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic