RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Reacties
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Dit is toch echt raar allemaal. Bizar wat er allemaal wordt verteld links en rechts. Ziet er naar uit dat de helpdesk ook niet over de juiste informatie beschikt. Zo’n slechte interne communicatie. En dan ben je een telecombedrijf. 🤪

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

precies! je zal met gemak kunnen zeggen dag je beter af bent bij een andere provider dan bij vodafone 😕

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

blijven steeds op dat standaard antwoord hameren maar duidelijkheid komt er niet! de verwarring bij mensen breekt op

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Nog meer mensen een sms gekregen van Vodafone? Hier nog niets…

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

@Cecilia is dat deze sms? 

Mnnie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb 15 sept om 14:05 besteld, alles ging soepel en snel en nog steeds niks, behalve de welbekende sms vorige week. Had eigenlijk verwacht dat ik bij de eerste levering zou zitten 🙄 schandalig wel dit! Gisteravond zeiden ze via de chat: de avond is nog niet voorbij, houd je mail en sms in de gaten 😂 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@CeciliaHoi! Is dat voor elk model iPhone 15? Er is namelijk ook gezegd dat dit niet geld voor de Pro-modellen… 🤷🏼‍

 

@Damian1998 nee dat is deze sms:

IMG_3881.jpeg

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ah check! ja deze sms heb ik ook gekregen vorige week, maar vervolgens krijg ik vandaag "dit is echt jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 pro max 256GB Natural Titanium bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Ilsjaa Yes, dit geldt voor alle modellen van de iPhone 15. 

De enige uitzondering hierop zijn de klanten die inmiddels hun bestelling hebben ontvangen. Zij ontvangen geen SMS meer. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

@Cecilia  ik kreeg vandaag deze sms “dit is echt jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 pro max 256GB Natural Titanium bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons”

 

wat kan/moet ik nu verwachten?  heb vorige week namelijk ook die sms gekregen die @Ilsjaa gekregen had

LJ3

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik krijg nu net een paar seconden geleden een sms met de tekst:

"We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium melden. We vragen je nog even geduld te hebben."

 

pfffff....

Mnnie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Getver.. zelfde sms hier helaas ☹️ 

LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

zelfde sms hier… weer zonder enige info:(

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Cecilia mijn order staat trouwens al een week op 'wordt verwerkt'. Wat houd dat in? #430099651

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Damian1998 De klanten die op 27 september geen 2e SMS hebben ontvangen, krijgen deze alsnog uiterlijk 29 september. Deze berichten worden vanaf vandaag 14:00 verzonden. Het bericht wat jij deelt betreft de 2e SMS. 

@spijkermenno Deze status geeft aan dat het een 'back order' betreft waarbij er wordt gewacht op levering van het toestel. De bestelling staat verder correct in het systeem 🙂 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

wanneer en hoe laat heb je besteld? krijg net namelijk van een medewerker dit te horen: 

Damian1998_0-1695907671904.png

 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Yep… ook hier zojuist dezelfde SMS.  Dat word afwachten tot dinsdag de levertijden pagina weer is ge-update…… fijn weekend allen 🥹

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Helaas ook hier de sms gekregen. Nu maar duimen voor volgende week 🍀

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Wel weer balen zeg. Hier nog geen sms maar dat zal dan niet lang duren vrees ik. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic