RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Reacties
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Cecilia  dus als im volgende week een sms krijg kan ik er al vanuit gaan dat ik die week ook niks ga ontvangen begrijp ik?

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia ik hoop het ook! Ik ben benieuwd 🍀

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 we gaan het zien... Heb jij ook de 256 GB?

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItaliajazeker! Laten we hopen dat er volgende week een lading komt! 💪

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 fingers crossed🤞

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

@Damian1998 het kan heel goed zijn dat er iets fout ging. ikzelf kreeg bv een bevestiging van een bestelling online. Die kwam niet door! De telefonische bestelling was mijn escape en gelukkig nam de medewerker op toen ik net de online bestelling had afgerond. Maar hij zag NIETS van de online bestelling! Dus telefonisch mijn bestelling (nog een keer??) geplaatst en die is sinds gisteren binnen. 15 pro max black 256GB   15 september 14.40 uur.

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

@Damian1998 Deze samenvatting ontving ik ook en dat was niet te zien door de medewerker die ik aan de telefoon had. Heb daarna ook nooit meer iets vernomen van die online bestelling. Klantenservice kan jou vertellen of de bestelling goed staat.

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

mensen nog wat mogen horen vandaag van vodafone?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Gok eens🤣

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

haha, ik hou niet zo van gokken maar het is sowieso een nee 😂🤣

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Correct 👍

LJ3

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Gisteravond dus de T&T, zou vandaag tussen 1125 en 1325 bezorgd worden. Eerst bericht om 1330 van postel dat ze vertraagd waren en twee uur later dat ze me " gemist " zouden hebben en dat het naar een postnl punt wordt gebracht. Met een beetje geluk kan ik hem morgen zelf ophalen....

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Omdat de levertijd van de iphone 15 pro max 256GB natural titanum staat op 4 tot 6 weken. Heb ik de overweging gegooid naar een omwisseling naar de iphone 15 pro max 512GB blue titanum  waar momenteel een levertijd op staat van 2 tot 3 weken, dus laten we hopen zeg ik dan maar haha

 
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Wijziging bij Vodafone is dus een nieuwe order... Dan sta je weer achteraan...

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

yes iknow maar de levertijd van de blue titanium 512GB is korter dan de 265GB natural titanium als je hem nu besteld dus vandaar mijn overweging...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik zou volgende week nog even afwachten.. Overal komt de vaart er zo langzaam in qua uitleveringen

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Damian1998 Ik hoop dat je geluk hebt. Ik blijf bij het Natural Titanium. Ik heb geleerd dat je van een tweede keus spijt krijgt.  Maar dat is voor iedereen anders. Succes en hoop dat je hem snel hebt. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 voor de gene die het zich afvroegen. mijn bestelling is gewijzigd dus ik behoud momenteel mijn plek in de wachtrij en wordt niet achteraan geplaatst 

IMG_7997.jpeg

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik hoop voor je dat de klantenservice je niet voor de gek houdt...

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

nou ja de email wordt niet zomaar verstuurd toch

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic