Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,736Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

emoticons whatsapp toevoegen?? Alleen-lezen Onopgelost

Heb een NOKIA C3-00; als ik een emoticon gekozen/toegevoegd heb (met 'add') kom ik niet terug op mijn alfanumerieke toetsenbord, maar blijf ik in het emoticon-keuzescherm hangen.Dan kan ik er eentje e...

Galaxy s5 active? Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand wanneer de galaxy s5 active in Nederland beschikbaar is?Ik weet dat hij in America al uit is. http://static.trustedreviews.com/94/00002c5d5/949d_orh350w620/Samsung-Galaxy-S5-Active.jpg

Time Out Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw,Een tijd geleden heb ik mijn abonnement op Time Out gezet. In de winkel in Ede werd mij verteld dat ik eenmalig een bedrag betaal en gedurende de Time Out periode geen bedrag betaal...

Nut waarschuwings sms?? Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Wat voor nut heeft het om waarschuwings smsen te versturen pas nadat ik 119,- over mijn bundel heen ben?? Heb schijnbaar 1,7GB in 1 sessie verbruikt via mobiel internet (thuis,terwijl ...

Klachten forum! Hier je klachten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb je berichten samengevoegd zodat het allemaal iets duidelijker wordt. Gr Per

Per door Oud Community Moderator

Netwerk buiten bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn telefoon (BB 9320) en ik zijn momenteel in Amerika. Over het algemeen gebruik ik hier een Amerikaanse telefoon en nummer, maar ik moest vandaag met mijn Nederlandse telefoon naar Nedeland ...

Postpaid Micro Sim Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een bevestigingsmail gekregen dat het toestel (Samsung S3) dat ik heb gekozen bij m'n contractverlenging is verstuurd. Daar zat onderstaand overzichtje bij. Alleen staat er bij de Postpaid Mic...

Sim geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik had deze simkaart aangevraagd via Vodafone en ik kreeg hem na 2 weken pas binnen, eenmaal gekregen stopte ik hem in mijn Iphone en had er nog geen beltegoed op gezet, tot eergisteravond. Ik heb...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen