Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

wi-fi-hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hey Ik heb een HTC desire HD en probeer hier een wi-fi-hotspot van te maken.Ik heb alle instelling goed ingesteld (via de hct website) en kan verbinding hiermee maken met mijn tablet.Alleen kan ik nie...

GPS HTC One X problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hebben er meer mensen last van dat het GPS signaal niet constant is?Bij mij wandelt deze, is wel iets minder geworden na updtae 4.0.4 maar is nog niet weg....Hij ziet 7 sattelieten, dus dat is genoeg,...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb op 17 april 2013 om 19h58 de klantendienst gebeld 1201 en via de snelkeuze 4 en 1 (mobiel internetten) in contact gekomen met een medewerker van vodafone (man).ik had een vraag ivm mijn r...

Overstappen. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonoment loopt in begin augustus af nu kan ik 4 maanden van te voren verlengen als ik bij vodafone blijf.Maar vanaf hoeveel maanden van te voren kan ik overstappen naar een andere provider, aan...

wi-fi-hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hey Ik heb een HTC desire HD en probeer hier een wi-fi-hotspot van te maken.Ik heb alle instelling goed ingesteld (via de hct website) en kan verbinding hiermee maken met mijn tablet.Alleen kan ik nie...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen